KENALI DIRI?

صفحة 2 من اصل 5 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف NoraJoey في السبت 23 يونيو 2007, 1:29 pm

tak berani nak mungkir janji kat org...coz takut org wat blk kat kite...kite tak suke org wat kite gitu so kite pun tak leh wat gitu...
avatar
NoraJoey
Newbie Leader
Newbie Leader

انثى
عدد الرسائل : 160
العمر : 33
Location : KL
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف izaty في السبت 23 يونيو 2007, 1:31 pm

yeah...i agree with u sis.....untung izaty kalau ader kakak gni...tapi izaty x de kakak....hhuhuhu....sdey...Crying or Very sad Crying or Very sad

izaty
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1346
العمر : 27
Location : kuala terengganu
Hobbies : *some text missing*
تاريخ التسجيل : 02/06/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/izatiey

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف NoraJoey في السبت 23 يونيو 2007, 1:33 pm

takde kakak tak bermakne tak best tau..kat cni kan ramai jer yg leh d anggap akak...
avatar
NoraJoey
Newbie Leader
Newbie Leader

انثى
عدد الرسائل : 160
العمر : 33
Location : KL
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في السبت 23 يونيو 2007, 1:46 pm

ehee,,,atie ade kakak...pg ptg mlm..btekak...wat tcabut anak tekak je...tp ngan kakak org lain baik lak..ahhaha!!

atie ari tu ade jumpe artikel cam gini..tp ntah mn pegi..

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف NoraJoey في السبت 23 يونيو 2007, 2:41 pm

artikel ape atie??

kak nora ramai kakak n ade adik pompuan..tp jarang sgt gaduh..coz semua sekepala..geng baik punye...
avatar
NoraJoey
Newbie Leader
Newbie Leader

انثى
عدد الرسائل : 160
العمر : 33
Location : KL
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف izaty في السبت 23 يونيو 2007, 5:59 pm

wa....besh r...sekepala plak....msti best gler.....

izaty
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1346
العمر : 27
Location : kuala terengganu
Hobbies : *some text missing*
تاريخ التسجيل : 02/06/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/izatiey

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في السبت 23 يونيو 2007, 7:57 pm

NoraJoey كتب:artikel ape atie??

kak nora ramai kakak n ade adik pompuan..tp jarang sgt gaduh..coz semua sekepala..geng baik punye...

atie x rapat ngan drg..gado je keje...sbb tu kt umah ni..ade atie ngan mak atie je..drg x sgup dok ngan atie...asyik gado je...ade kakak mcm xde...cedih!

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف izaty في السبت 23 يونيو 2007, 11:49 pm

lol...ilek r ayu....kat sni kn ader rmai kakak....

izaty
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1346
العمر : 27
Location : kuala terengganu
Hobbies : *some text missing*
تاريخ التسجيل : 02/06/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/izatiey

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في الأحد 24 يونيو 2007, 9:56 am

larrr daku dpt nama baru..AYU???eyahhh ayu...wkakka...

phatian smua..atie dpt nama baru AYU ok..AYU...wkakkaka!!

mmm kak lieza update r cepat...ehhe

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف efie في الأحد 24 يونيو 2007, 1:02 pm

owh....version yg ada pegang "mouse" slalu lum ada lagi r adikku atie.x jumpa plak....hehehehhehehe....
avatar
efie
NeWbie'Z LEADER
NeWbie'Z LEADER

انثى
عدد الرسائل : 520
العمر : 33
Location : putrajaya
Employment : P.T.D
Hobbies : swimming,listening 2 musics,cycling,travelling,camping,others...
تاريخ التسجيل : 03/04/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف izaty في الأحد 24 يونيو 2007, 3:16 pm

lol...sory2 atie...izaty duk gayut fon ler...tersalah tlis nama....kui3......

izaty
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1346
العمر : 27
Location : kuala terengganu
Hobbies : *some text missing*
تاريخ التسجيل : 02/06/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/izatiey

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف LeA في الأحد 24 يونيو 2007, 3:31 pm

DISEMBER

* Sangat setia dan pemurah.
* Bersifat patriotik.
* Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan.
* Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa.
* Bercita-cita tinggi.
* Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi.
* Seronok bila didampingi.
* Suka bercampur dengan orang.
* Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai.
* Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur.
* Tidak pandai berpura-pura.
* Cepat marah.
* Perangai yang mudah berubah-ubah.
* Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi.
* Benci pada kongkongan.
* Suka berlawak.
* Pandai buat lawak dan berfikiran logik
(ngehh..abeslaa~ sume org dh tau..hehehe~)

4. Dikatakan kamu yang dilahirkan pada 4hb ini terlalu suka mengikut perasaan dan kata hati. Sebab itulah tidak hairan bila kamu sering tersilap membuat keputusan yang kadangkala kamu sendiri kesali. Selalu saja cinta kamu hinggap pada tempat yang salah.
(lallala~ kenape laa gini..ades)

pssttt kak lieza..
yg bulan tuh cam datik fadzila kamsah nye jek~
cam ku pernah nampak~
Very Happy
avatar
LeA
Newbie
Newbie

انثى
عدد الرسائل : 66
العمر : 30
Location : Kelana Jaya
Employment : practical with Malaysia Airlines~
Hobbies : online..chat..lepaks..collect lagu..nengok movie =D
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/mizs_lea

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في الأحد 24 يونيو 2007, 4:09 pm

larr mmg datuk fadzilah kamsah nye...udah dikabar muka depan2 lg..ahhaha!!

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف nushie في الأحد 24 يونيو 2007, 7:42 pm

hehhee..asek2 abg one je si atie neh...bodygad betoi neh...hehehe....
avatar
nushie
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 965
العمر : 33
Location : least at ipoh..most at bangi..
Hobbies : playing super mario games...toink..toink...n sofaz(r)..
تاريخ التسجيل : 01/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف nushie في الأحد 24 يونيو 2007, 7:43 pm

Atie[LOVE] كتب:erk...abg one bulan ape yerk??huhu..meh g tanye..lalalala!!


hehhee..asek2 abg one je si atie neh...bodygad betoi neh...hehehe....
avatar
nushie
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 965
العمر : 33
Location : least at ipoh..most at bangi..
Hobbies : playing super mario games...toink..toink...n sofaz(r)..
تاريخ التسجيل : 01/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في الأحد 24 يونيو 2007, 8:51 pm

wakakakakakaakka....tuh r psal...x taw nape asek2 dia je..

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف mysarah4 في الأربعاء 27 يونيو 2007, 1:04 pm

ala... mcm tak tau lak.. atie kan da kene penyakit ANGAU..

bile da ANGAU neh..susah sket nk obatkan...

tu pasai duk ingat ONE jek dia tuh..

atie..hamster kamo tu da kasik makan tak?? kebulor jek ghupenye tuh.. Razz Razz Razz

mysarah4
MOD' Crew!
MOD' Crew!

انثى
عدد الرسائل : 1774
العمر : 32
Location : jLn RaJa LaUt + bNdR sRi PeRmAisUri + n9
Employment : PeRsOnAL aSsiStAnT...yeke??*wink*
Hobbies : sakat owang, gelak, ketawa, sengih, tambah kwn, jenjalan carik pasal, amik gambo sendiri...nguah3...
تاريخ التسجيل : 14/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.friendster.com/mysarah4

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف [V]sengetcrew في الأربعاء 27 يونيو 2007, 3:40 pm

heheehehehee...

actly..
benda alah ni juz pengetahuan sahaja...
so u all jgn terlalu mempercayai K...
JODOH PERTEMUAN sume kat TGN TUHAN...
tafsir diri ini.. kadang2/kebanyakannye KESIMPULAN dari keseluruhan dari kaji sekidik DEME2 nii..... ehehe..

amboi.. masing2 dok kaji JEJAKA PUJAAN yerk...
saper yang nk kaji guee???
hua hua hua hua

[V]sengetcrew
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1661
العمر : 31
Location : ....
تاريخ التسجيل : 27/09/2006

Character sheet
Information: V I O N A [SKIZOES]
Exp:
100000000/100000000  (100000000/100000000)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في الأربعاء 27 يونيو 2007, 5:27 pm

hahahahahaha.....

ibu petom=hamster dh mkn dh...bg megi je..x taw r klu nk ayam lak...hua2

kak lieza=atie wat rujukan je x pcaya sgt..tp klu dh btul2 sama tu..x leh wat ape2 lar..hehe

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف ^^oNe_aIMaN^^ في الأربعاء 27 يونيو 2007, 11:07 pm

MAC

* Berpesonaliti menarik dan menawan.
* Mudah didampingi.
* Sangat pemalu dan pemendam rasa.
* Sangat baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati.
* Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran.
* Suka pada kedamaian.
* Sangat peka pada orang lain.
* Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain.
* Tidak cepat marah dan sangat amanah.
* Tahu membalas dan mengenang budi.
* Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam.
* Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal.
* Suka berangan-angan.<<-- seswai sgt le tu..ahaks~~!!
* Suka melancong.
* Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi.<<--mn de manje..[xmo ngaku~~!!]
* Kelam kabut dalam memilih pasangan.
* Suka dengan hiasan rumahtangga.
* Punya bakat seni dalalm bidang muzik.<<-- patot le den suke nyanyi..ahaks~~!!AF6,tggu daku~~!! flower
* Kecenderungan pada benda yang istimewa dan baik.
* Jangan terlalu mengikut selera atau perasaan

1. Kamu seorang yang tidak tetap pendirian terutamanya dalam soal cinta. Kadangkala pilihan yang kamu buat itu bukanlah yang terbaik. Sebab itu cinta kamu mudah beralih arah bila terasa tidak wujud keserasian.

ades~~!!byk yg btol dari yg x btol..
avatar
^^oNe_aIMaN^^
Apprentice Member
Apprentice Member

انثى
عدد الرسائل : 211
العمر : 31
Location : kaybee n gombak [now in Gombak]
Employment : unikl-bmi
Hobbies : daydreaming..
تاريخ التسجيل : 20/02/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/one_aiman

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف ^^oNe_aIMaN^^ في الأربعاء 27 يونيو 2007, 11:58 pm

yg nie den amek kt satu porum..den tempek ye..hihi..

Kamu mahu tahu personaliti kamu dan juga teman-teman? Apa kata kamu semak tarikh lahir dan haiwan yang menjadi penaung kamu

Januari 01-09 ~ Anjing
Januari 10-24 ~ Tikus
Januari 25-31 ~ Singa

Februari 01-05 ~ Kucing
Februari 06-14 ~ Merpati
Februari 15-21 ~ Kura-kura
Februari 22-28 ~ Harimau Bintang

Mac 01-12 ~ Monyet
Mac 13-15 ~ Singa
Mac 16-23 ~ Tikus
Mac 24-31 ~ Kucing

April 01-03 ~ Anjing
April 04-14 ~ Harimau Bintang
April 15-26 ~ Tikus
April 27-30 ~ Kura-kura

Mei 01-13 ~ Monyet
Mei 14-21 ~ Merpati
Mei 22-31 ~ Singa

Jun 01-03 ~ Tikus
Jun 04-14 ~ Kura-kura
Jun 15-20 ~ Jun 21-24 ~ Monyet
Jun 25-30 ~ Kucing

Jul 01-09 ~ Tikus
Julai 10-15 ~ Anjing
Julai 16-26 ~ Merpati
Julai 27-31 ~ Kucing

Ogas 01-15 ~ Monyet
Ogos 16-25 ~ Tikus
Ogos 26-31 ~ Kura-kura

September 01-14 ~ Merpati
September 15-27 ~ Kucing
September 28-30 ~ Anjing

Oktober 01-15 ~ Monyet
Oktober 16-27 ~ Kura-kura
Oktober 28-31 ~ Harimau Bintang

November 01-16 ~ Singa
November 17-30 ~ Kucing

Disember 01-16 ~ Anjing
Disember 17-25 ~ Monyet
Disember 26-31 ~ MerpatiAnjing

Anjing:
Kamu memang seorang yang setia dan manis orangnya. Kesetian kamu memang tidak boleh disangkal lagi. kejujuran dan keikhlasan adalah kekuatan kamu, malahan di dalam kerjaya kamu memang boleh dipercayai. Kamu adalah orang yang sederhana dan sering bersikap rendah diri.Kamu bukan orang yang akan mencari masalah dan sukakan suasana yang damai.Kualiti itulah yang menjadikan teman-teman suka berada di sisi kamu. Cita rasa kamu di dalam fesyen juga diakui baik dan kamu akan mudah terasa malu dan sedih sekiranya alamari pakaianmu tidak lengkap dengan pakaian yang mengikut peredaran fesyen. Biarpun kamu tidak mempunyai teman yang ramai tetapi teman-teman yang bersama dengan kamu memang mempunyai kualiti yang baik.


Tikus:
Kamu ini memang penuh dengan muslihat! Namun, sikap itulah yang menjadikan kamu nampak bijak dan menjadikan wajah kamu comel dan mudah menarik perhatian orang disekelilingmu. Ramai yang suka berkawan dengan kamu kerana sikap kamu yang memang mengundang keseronokan kepada orang lain. Memang kamu sering dijemput untuk memeriahkan majlis dan ramai yang menyukai kehadiran kamu, tetapi kamu begitu sensitif orangnya dan itu menjadikan orang sekelilingmu berhati-hati untuk berbicara dengan kamu. sekiranya ada yang berani menggunakan perkataan kasar, memang mereka akan mengundang kemarahan kamu di tahap maksimum! Kamu perlu bijak mengawal emosi kamu kerana teman-teman juga manusia yang tidak lepas dari melakukan kesilapan.

Singa:
Begitu kontra dengan spesies kamu, rupanya kamu ini memang pendamai orangnya. Kamu tidak suka terlibat dengan pertengkaran atau pergaduhan. Kamu begitu sukakan aktiviti luar rumah dan tidak gemar melepak tidak tentu arah tujuan. Memang dilahirkan untuk menjadi ketua dan memberikan arahan kepada orang lain dengan cara yang paling disenangi. Kamu memang suka menyayangi dan disayangi orang lain. Namun, kamu memang mudah dipermainkan oleh orang lain, jadi berhati-hati.

Kucing:
Kamu memang penyayang, disayangi namun kadang-kala begitu pemalu. Kamu sukakan keadaan yang senyap dan damai. Di dalam kehidupan, kamu suka mempelajari tentang perkara baru dan sentiasa melakukan setiap sesuatu dengan bersungguh-sungguh. Di dalam situasi normal, kamu memang nampak tenang tetapi apabila kamu dicabar, serta merta kamu mudah mengamuk! Mereka yang bernaung dibawah kucing memang bijak bergaya. Orang sekelilingmu sering menjadikan kamu sebagai idola di dalam berpakaian. Kamu bijak bersosial tetapi hanya bercakap dengan orang kamu kenali. Kamu memang begitu berhati-hati memilih teman.

Kura-kura:
Kamu semakin hampir dengan kesempurnaan dan begitu baik hati. Kebaikan kamu akan sentiasa dikenang orang sekeliling kamu. Kamu sukakan kedamaian, sekiranya teman-teman ada menyakiti hati kamu, kamu tidak akan cuba menyakitkan hati mereka pula. Kerana ini, kamu memang disayangi dan disenangi teman-teman. Kamu juga tidak suka cakap belakang dan orang sekelilingmu begitu senang dengan cara kamu melayan mereka. Kamu sentiasa akan memberi kasih sayang dan tidak pernah mengharapkan balasan. Pemurah juga adalah sikap kamu dan kamu sentiasa melihat kehidupan sebagai latihan praktik

Merpati:
Kamu adalah simbol sikap yang sentiasa riang. Apa saja yang kamu lakukan, kamu akan enjoy setiap detiknya. Kahadiran kamu menjadikan teman-teman serta orang sekeliling begitu riang dan senang dengan sikap kamu. Kamu adalah ketua di dalam kumpulan teman-teman dan bijak memujuk dan menghiburkan hati orang yang sedang gundah-gulana. Hipokrasi adalah sifat yang paling kamu benci dan orang yang sebegini memang kamu tolak tepi. Di dalam pekerjaan, kamu memang teratur dan sistematik. Namun, awas! Kamu mudah jatuh cinta!

Harimau Bintang:
Kamu seorang yang misteri. Kamu boleh berhadapan dengan tekanan dengan tenangnya. Kamu juga boleh menghadapi setiap senario yang menguji kesabaran tanpa perlu mengamuk untuk melepaskan geram. Kadang-kala, kamu ini kejam orangnya. Hmmm…kamu suka bergosip tetapi hanya bersama dengan teman-teman yang kamu percayai sahaja. Mereka yang bernaung di bawah harimau bintang adalah begitu teratur dan kemas orangnya. Tetapi, apa yang tidak tahan dengan sikap kamu yang mahu setiap sesuatu mengikut cara kamu. Sikap itulah yang menjadikan kamu senang hilang kawan. Namun, apabila teman-teman menghadapi masalah, kamu adalah orang pertama yang mereka cari.

Monyet:
Tidak sabar dan begitu hiperaktif! Kamu mahu segala-galanya dilakukan dengan pantas. Namun, kamu memang sederhana orangnya dan begitu suka apabila ramai yang memberikan perhatian kepada kamu. Kamu bijak berhadapan dengan masalah dan tidak mahu terlibat dengan sebarang kontroversi. Setiap langkah dan keputusan, kamu akan berfikir sebelum melakukannya. Kamu mempunyai kata hati yang kuat dan itulah yang menjadi penyelemat kepada kamu. Jangan tidak tahu, mereka yang bernaung di bawah monyet memang begitu bijak mencari wang dan begitu pandai mengatur kewangannya. Kamu memang akan berjaya di dalam perniagaan.
avatar
^^oNe_aIMaN^^
Apprentice Member
Apprentice Member

انثى
عدد الرسائل : 211
العمر : 31
Location : kaybee n gombak [now in Gombak]
Employment : unikl-bmi
Hobbies : daydreaming..
تاريخ التسجيل : 20/02/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/one_aiman

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف [V]sengetcrew في الخميس 28 يونيو 2007, 9:59 am

yang ni gue penah bace.. kat remaja pon ader keluar...

ME!!! =)

Monyet:
Tidak sabar dan begitu hiperaktif! Kamu mahu segala-galanya dilakukan dengan pantas. Namun, kamu memang sederhana orangnya dan begitu suka apabila ramai yang memberikan perhatian kepada kamu. Kamu bijak berhadapan dengan masalah dan tidak mahu terlibat dengan sebarang kontroversi. Setiap langkah dan keputusan, kamu akan berfikir sebelum melakukannya. Kamu mempunyai kata hati yang kuat dan itulah yang menjadi penyelemat kepada kamu. Jangan tidak tahu, mereka yang bernaung di bawah monyet memang begitu bijak mencari wang dan begitu pandai mengatur kewangannya. Kamu memang akan berjaya di dalam perniagaan.

[V]sengetcrew
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1661
العمر : 31
Location : ....
تاريخ التسجيل : 27/09/2006

Character sheet
Information: V I O N A [SKIZOES]
Exp:
100000000/100000000  (100000000/100000000)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف [V]sengetcrew في الخميس 28 يونيو 2007, 10:08 am

ME?
TARIKH:
25. Bila menyentuh soal cinta, kamu sukar mempercayai lelaki/perempuan yang bagi pendapat kamu ramai yang lebih suka mempermainkan kaum sejenis kamu. Kalau tak mencuba, bagaimana nak tau kan


TAHI LALAT :
bibir bawah kiri
pandai bicara, tak mudah kalah

bibir atas kanan
banyak rezeki, pandai

(huh??)

[V]sengetcrew
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1661
العمر : 31
Location : ....
تاريخ التسجيل : 27/09/2006

Character sheet
Information: V I O N A [SKIZOES]
Exp:
100000000/100000000  (100000000/100000000)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف NoraJoey في الخميس 28 يونيو 2007, 10:39 am

Me:- same cam Lieza la..

Monyet:
Tidak sabar dan begitu hiperaktif! Kamu mahu segala-galanya dilakukan dengan pantas. Namun, kamu memang sederhana orangnya dan begitu suka apabila ramai yang memberikan perhatian kepada kamu. Kamu bijak berhadapan dengan masalah dan tidak mahu terlibat dengan sebarang kontroversi. Setiap langkah dan keputusan, kamu akan berfikir sebelum melakukannya. Kamu mempunyai kata hati yang kuat dan itulah yang menjadi penyelemat kepada kamu. Jangan tidak tahu, mereka yang bernaung di bawah monyet memang begitu bijak mencari wang dan begitu pandai mengatur kewangannya. Kamu memang akan berjaya di dalam perniagaan.
avatar
NoraJoey
Newbie Leader
Newbie Leader

انثى
عدد الرسائل : 160
العمر : 33
Location : KL
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف WaNi_SG في الخميس 28 يونيو 2007, 11:27 am

mysarah4 كتب:ahahha.. aku lahir bulan JANUARI... 28hb...

ape gik ek.. gigi tu aku tak sure.. sbbnye tak penah lak aku uko gigi ako.. Very Happy Very Happy Very Happy

wah..kak Mysarah nya bdae one day after mine la..hehe...
avatar
WaNi_SG
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1347
العمر : 28
Location : Singapore
Employment : IT Student
Hobbies : Singing, shopping, cycling, blogging & listening to music
تاريخ التسجيل : 15/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.friendster.com/mizwaneez

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 2 من اصل 5 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى