KENALI DIRI?

صفحة 3 من اصل 5 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف lyNa PiPit في الخميس 28 يونيو 2007, 2:24 pm

okies nie me!

Singa:
Begitu kontra dengan spesies kamu, rupanya kamu ini memang pendamai orangnya. Kamu tidak suka terlibat dengan pertengkaran atau pergaduhan. Kamu begitu sukakan aktiviti luar rumah dan tidak gemar melepak tidak tentu arah tujuan. Memang dilahirkan untuk menjadi ketua dan memberikan arahan kepada orang lain dengan cara yang paling disenangi. Kamu memang suka menyayangi dan disayangi orang lain. Namun, kamu memang mudah dipermainkan oleh orang lain, jadi berhati-hati.
avatar
lyNa PiPit
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1352
العمر : 29
Location : SiNgApOrE
Employment : cUbA tEka....
Hobbies : suke nyanyi, suke ketawa hahahah
تاريخ التسجيل : 17/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/lyna

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف lyNa PiPit في الخميس 28 يونيو 2007, 2:28 pm

efie كتب:Rahsia Di Sebalik Perlakuan Tangan Anda

Memicit atau memgang hidung
Tidak mudah tertipu dan sangat berwaspada dlm apa juga tindakan yangdilakukan.
Seorang yang pemalu dan sukar utk berkongsi rahsia besar dgn org lainkecuali org yang benar2 dipercayai.

Mematahkan jari jemarinya
Seorang yang gugup dan kurang yakin utk berbicara dgn org lain
Baik hati dan sedia membantu sesiapa saja

Menggigit kuku
Gugup dan gementar bila berbicara
Agak tertutup dalam membicrakan rahsia hati

Memutar cincin
sangat menepati janji
berhati2 dlm tutur kata
gemar hidup yang teratur



nie 4 perkara yg lyna suka buat... hahahaha! (juz nak share2 jer...)
avatar
lyNa PiPit
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1352
العمر : 29
Location : SiNgApOrE
Employment : cUbA tEka....
Hobbies : suke nyanyi, suke ketawa hahahah
تاريخ التسجيل : 17/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/lyna

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف izaty في الخميس 28 يونيو 2007, 6:07 pm

lyNa aKa PiPiT كتب:okies nie me!

Singa:
Begitu kontra dengan spesies kamu, rupanya kamu ini memang pendamai orangnya. Kamu tidak suka terlibat dengan pertengkaran atau pergaduhan. Kamu begitu sukakan aktiviti luar rumah dan tidak gemar melepak tidak tentu arah tujuan. Memang dilahirkan untuk menjadi ketua dan memberikan arahan kepada orang lain dengan cara yang paling disenangi. Kamu memang suka menyayangi dan disayangi orang lain. Namun, kamu memang mudah dipermainkan oleh orang lain, jadi berhati-hati.


kita sama la kak lyna......

izaty
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1346
العمر : 27
Location : kuala terengganu
Hobbies : *some text missing*
تاريخ التسجيل : 02/06/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/izatiey

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف mysarah4 في الجمعة 29 يونيو 2007, 12:08 pm

Singa:
Begitu kontra dengan spesies kamu, rupanya kamu ini memang pendamai orangnya. Kamu tidak suka terlibat dengan pertengkaran atau pergaduhan. Kamu begitu sukakan aktiviti luar rumah dan tidak gemar melepak tidak tentu arah tujuan. Memang dilahirkan untuk menjadi ketua dan memberikan arahan kepada orang lain dengan cara yang paling disenangi. Kamu memang suka menyayangi dan disayangi orang lain. Namun, kamu memang mudah dipermainkan oleh orang lain, jadi berhati-hati.


yeke wanie?? huhu..nnt leh seleb same2 yerk.. Cool

sesungguhnye 99% betol.. Very Happy Very Happy Very Happy

mysarah4
MOD' Crew!
MOD' Crew!

انثى
عدد الرسائل : 1774
العمر : 32
Location : jLn RaJa LaUt + bNdR sRi PeRmAisUri + n9
Employment : PeRsOnAL aSsiStAnT...yeke??*wink*
Hobbies : sakat owang, gelak, ketawa, sengih, tambah kwn, jenjalan carik pasal, amik gambo sendiri...nguah3...
تاريخ التسجيل : 14/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.friendster.com/mysarah4

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف ^^oNe_aIMaN^^ في الجمعة 29 يونيو 2007, 12:56 pm

V.I.O.N.A كتب:yang ni gue penah bace.. kat remaja pon ader keluar...

ME!!! =)

Monyet:
Tidak sabar dan begitu hiperaktif! Kamu mahu segala-galanya dilakukan dengan pantas. Namun, kamu memang sederhana orangnya dan begitu suka apabila ramai yang memberikan perhatian kepada kamu. Kamu bijak berhadapan dengan masalah dan tidak mahu terlibat dengan sebarang kontroversi. Setiap langkah dan keputusan, kamu akan berfikir sebelum melakukannya. Kamu mempunyai kata hati yang kuat dan itulah yang menjadi penyelemat kepada kamu. Jangan tidak tahu, mereka yang bernaung di bawah monyet memang begitu bijak mencari wang dan begitu pandai mengatur kewangannya. Kamu memang akan berjaya di dalam perniagaan.

akak~~!!
kita serupa...
avatar
^^oNe_aIMaN^^
Apprentice Member
Apprentice Member

انثى
عدد الرسائل : 211
العمر : 31
Location : kaybee n gombak [now in Gombak]
Employment : unikl-bmi
Hobbies : daydreaming..
تاريخ التسجيل : 20/02/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/one_aiman

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف LeA في الجمعة 29 يونيو 2007, 1:12 pm

ngehhh~
btui lak tetibe..
heheh~
*perasan jap~*
Anjing:
Kamu memang seorang yang setia dan manis orangnya. Kesetian kamu memang tidak boleh disangkal lagi. kejujuran dan keikhlasan adalah kekuatan kamu, malahan di dalam kerjaya kamu memang boleh dipercayai. Kamu adalah orang yang sederhana dan sering bersikap rendah diri.Kamu bukan orang yang akan mencari masalah dan sukakan suasana yang damai.Kualiti itulah yang menjadikan teman-teman suka berada di sisi kamu. Cita rasa kamu di dalam fesyen juga diakui baik dan kamu akan mudah terasa malu dan sedih sekiranya alamari pakaianmu tidak lengkap dengan pakaian yang mengikut peredaran fesyen. Biarpun kamu tidak mempunyai teman yang ramai tetapi teman-teman yang bersama dengan kamu memang mempunyai kualiti yang baik.
avatar
LeA
Newbie
Newbie

انثى
عدد الرسائل : 66
العمر : 30
Location : Kelana Jaya
Employment : practical with Malaysia Airlines~
Hobbies : online..chat..lepaks..collect lagu..nengok movie =D
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/mizs_lea

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في الجمعة 29 يونيو 2007, 7:02 pm

10 MAC jd MONYET lar...

Monyet:
Tidak sabar dan begitu hiperaktif! Kamu mahu segala-galanya dilakukan dengan pantas. Namun, kamu memang sederhana orangnya dan begitu suka apabila ramai yang memberikan perhatian kepada kamu. Kamu bijak berhadapan dengan masalah dan tidak mahu terlibat dengan sebarang kontroversi. Setiap langkah dan keputusan, kamu akan berfikir sebelum melakukannya. Kamu mempunyai kata hati yang kuat dan itulah yang menjadi penyelemat kepada kamu. Jangan tidak tahu, mereka yang bernaung di bawah monyet memang begitu bijak mencari wang dan begitu pandai mengatur kewangannya. Kamu memang akan berjaya di dalam perniagaan.

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف izaty في الجمعة 29 يونيو 2007, 7:36 pm

Atie[LOVE] كتب:10 MAC jd MONYET lar...

Monyet:
Tidak sabar dan begitu hiperaktif! Kamu mahu segala-galanya dilakukan dengan pantas. Namun, kamu memang sederhana orangnya dan begitu suka apabila ramai yang memberikan perhatian kepada kamu. Kamu bijak berhadapan dengan masalah dan tidak mahu terlibat dengan sebarang kontroversi. Setiap langkah dan keputusan, kamu akan berfikir sebelum melakukannya. Kamu mempunyai kata hati yang kuat dan itulah yang menjadi penyelemat kepada kamu. Jangan tidak tahu, mereka yang bernaung di bawah monyet memang begitu bijak mencari wang dan begitu pandai mengatur kewangannya. Kamu memang akan berjaya di dalam perniagaan.

wa....atie nih hiperaktif rupanya.....dan kamu sememangnya akn slamat la atie...wakakaka....

izaty
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1346
العمر : 27
Location : kuala terengganu
Hobbies : *some text missing*
تاريخ التسجيل : 02/06/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/izatiey

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف ^^oNe_aIMaN^^ في الجمعة 29 يونيو 2007, 8:20 pm

madu~~!!
ades~~!!awat nk sm ngan ceq jgk nie??
sehati sjiwa..bruntong ehem2 dpt kami bdua..
ahaks~~!!
xpa2..ceq lahir dlu..hahaha...
avatar
^^oNe_aIMaN^^
Apprentice Member
Apprentice Member

انثى
عدد الرسائل : 211
العمر : 31
Location : kaybee n gombak [now in Gombak]
Employment : unikl-bmi
Hobbies : daydreaming..
تاريخ التسجيل : 20/02/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/one_aiman

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في الجمعة 29 يونيو 2007, 11:28 pm

ehhe.ade yg betul ade yg kureng..ahha!!tp skadar enjoy2 je baca bkn nk pcaya sgt kan?ehhe

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف [V]sengetcrew في الأحد 01 يوليو 2007, 11:44 pm

hehehehe
ya atie...
sekadar tok bace2 n suke2..
xley percaye sgt...
kadang besh gak bace benda alah nie..
ley senyum sowang2
Embarassed
wakakakakaka

[V]sengetcrew
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1661
العمر : 31
Location : ....
تاريخ التسجيل : 27/09/2006

Character sheet
Information: V I O N A [SKIZOES]
Exp:
100000000/100000000  (100000000/100000000)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في الإثنين 02 يوليو 2007, 3:36 pm

hahaa...senyum sowang2??x brani r senyum sowang2..kang dkata giler

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف izaty في الإثنين 02 يوليو 2007, 8:10 pm

kalu gla ok lg...kui3~~~

izaty
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1346
العمر : 27
Location : kuala terengganu
Hobbies : *some text missing*
تاريخ التسجيل : 02/06/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/izatiey

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف mysarah4 في الثلاثاء 03 يوليو 2007, 10:19 am

ala atie, mcm tk bese lak senyum sorg2... kamo sure senyum sorg2 bile tengok gambo hamster kamo tu kt enpon or pc kan kan kan.. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

mysarah4
MOD' Crew!
MOD' Crew!

انثى
عدد الرسائل : 1774
العمر : 32
Location : jLn RaJa LaUt + bNdR sRi PeRmAisUri + n9
Employment : PeRsOnAL aSsiStAnT...yeke??*wink*
Hobbies : sakat owang, gelak, ketawa, sengih, tambah kwn, jenjalan carik pasal, amik gambo sendiri...nguah3...
تاريخ التسجيل : 14/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.friendster.com/mysarah4

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف Shah[IAG] في الجمعة 06 يوليو 2007, 12:04 am

Hahah *glak aje *
avatar
Shah[IAG]
Apprentice Member
Apprentice Member

ذكر
عدد الرسائل : 221
العمر : 28
Location : Gombak
Employment : Working At Greatest Toy Stoke , Toys 'R' Us
Hobbies : MUSIC / Myspace / Chatim
تاريخ التسجيل : 16/03/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Male

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/phewzx

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف Bapak في الإثنين 09 يوليو 2007, 1:58 am

Shah[IAG] كتب:Hahah *glak aje *

oi takkan gelak jer...
avatar
Bapak
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

ذكر
عدد الرسائل : 1064
العمر : 30
Location : G.B.K
Hobbies : Layan Ajer...
تاريخ التسجيل : 06/10/2006

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/bapakredzone

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف ^^oNe_aIMaN^^ في الثلاثاء 10 يوليو 2007, 2:11 am

mysarah4 كتب:ala atie, mcm tk bese lak senyum sorg2... kamo sure senyum sorg2 bile tengok gambo hamster kamo tu kt enpon or pc kan kan kan.. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

haha..tol tu kak my..
tym tgk gmbr baom pon die ley senyum sorang2..
ya ampun madu~~!! Wink
avatar
^^oNe_aIMaN^^
Apprentice Member
Apprentice Member

انثى
عدد الرسائل : 211
العمر : 31
Location : kaybee n gombak [now in Gombak]
Employment : unikl-bmi
Hobbies : daydreaming..
تاريخ التسجيل : 20/02/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/one_aiman

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف Bapak في الخميس 12 يوليو 2007, 2:34 am

pelik betul la.. cam mana nak buat tulisan warna2 tue..
aku fail la...
avatar
Bapak
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

ذكر
عدد الرسائل : 1064
العمر : 30
Location : G.B.K
Hobbies : Layan Ajer...
تاريخ التسجيل : 06/10/2006

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/bapakredzone

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف [V]sengetcrew في الخميس 12 يوليو 2007, 3:46 pm

MeLiHat PerSoNaliTi MelAlui DarAh

Tak tahu la betul atau tidak yang darah pun bleh tunjukkan kita punya sifat atau personaliti.tapi ini telah dikaji oleh pakar2 kat Jepun…kesahihan nye tak tentu tapi mayB korang dapat kenali diri orang yang korang nak kenal cam awek sebab sometimes agak susah untuk kita kenali seseorang itu.Selain tu dapat juga lihat kelemahan dan kelebihan diri sendiri…Very Happy

DARAH O

Individu yang memiliki jenis darah dari kategori ini
disifatkan sebagai individu yang setia, sabar dan
sentiasa yakin terhadap keupayaan dan kebolehan
diri sendiri.

Selain itu individu dari kategori ini juga sering
bersifat ingin menjadi ketua walau dalam apa jua
perkara yang ingin dilakukan khususnya yang
melibatkan kerja-kerja berkumpulan.

Sekiranya menginginkan sesuatu, kamu akan
berusaha untuk mencapai matlamat tersebut walau
dalam apa cara sekalipun. Ada kalanya kamu
dikatakan memiliki sifat cemburu yang agak kuat.
Selain itu kamu juga terlalu serius dalam
persaingan sehinggakan ia mampu memberikan
tekanan kepada diri kamu sendiri. Oleh yang
demikian kamu harus lebih bijak mengawal emosi
diri mu agar tidak dikuasai dengan tekanan.Ini adalah jenis pemimpin. Saat melihat sesuatu yg diinginkan, org dgn kumpulan darah ini akan berusaha mencapainya. Anda juga termasuk trend-sitter, setia, punya daya juang tinggi dan percaya diri yg kukuh. Kelemahan anda adalah mudah cemburu, agak sombong dan cenderung amat kompetetif. Betul tak????

DARAH A

Keharmonian dan keamanan adalah matlamat
utama dalam hidup kamu. Kamu gemar melakukan
kerja-kerja secara berkumpulan dan kamu juga
gemar melibatkan diri dengan berpersatuan. Kamu
bijak bergaul dengan individu di sekeliling mu dan
ternyata mereka juga sentiasa berasa senang
untuk bekerjasama dengan mu.

Sikap sensitif, sabar, dan bertimbang rasa yang
ada dalam diri kamu itu melambangkan bahawa
kamu tergolong dalam kategori individu yang
memiliki keperibadian penyayang. Walau
bagaimanapun ada kalanya kamu agak degil dan
terlalu kuat bekerja sehinggakan tidak
mengendahkan langsung waktu untuk berehat.
Kamu harus ingat, kesihatan juga perlu
diutamakan. Jangan kerana terlalu leka dengan
kerja-kerja kamu itu, kesihatan diri pula yang
terabai.Anda suka keselarasan, kedamaian dan organisasi. Boleh bekerjasama dgn baik dgn org lain, peka, sabar dan penuh perhatian. Namun kelemahan anda adalah tidak boleh melakukan sesuatu dgn santai dan cenderung keras kepala..

DARAH B

Sempoi! Itulah ungkapan yang paling rapat dengan
mu. Kamu lebih selesa dengan kesederhanaan.
Dalam perhubungan pula kamu adalah individu
yang terlalu jujur dan lebih gemar berterus terang
dalam apa jua perkara. Dalam melaksanakan
sesuatu tugasan yang diberikan, kamu lebih gemar
melaksanakannya dengan cara kamu sendiri.
Kamu adalah individu yang kreatif dan fleksibel,
mudah bagi diri kamu untuk meletakkan diri sendiri
dalam apa jua situasi mahupun kelompok golongan
tertentu.

Kamu adalah individu yang bijak bersosial. Namun
ada kalanya sikap kamu yang gemar berdikari dan
tidak gemar meminta bantuan orang lain itu,
mampu mendatangkan masalah buat diri mu dan
sekali gus memperlihatkan kelemahan pada diri
sendiri. Kamu harus ingat bahawa, tidak semua
perkara kita boleh menyelesaikannya secara
bersendirian.Anda punya tabiat keras dan individualis, suka terus-terang tanpa memikirkan org lain dan melakukan segala sesuatu dgn cara sendiri. Namun anda juga kreatif & fleksibel & boleh beradaptasi dgn mudah terhadap situasi. Namun kelemahan yg anda miliki adalah cenderung terlalu mandiri, yg boleh merugikan..

DARAH AB

Tenang dan bijak mengawal emosi, itulah
keperibadian yang jelas terpancar dalam diri
individu yang tergolong dalam kategori darah
berjenis AB ini. Kamu juga sentiasa menghormati
orang lain dan ini menjadikan individu yang berada
di sekeliling mu berasa selesa untuk berdampingan
dengan mu. Kamu juga memiliki sikap humor
semula jadi dalam diri dan sentiasa bersikap
menghiburkan dan ceria.

Namun ada satu perkara yang harus kamu perbaiki
dalam diri kamu itu. Kamu perlu lebih bijak dan
berani untuk membuat keputusan sendiri. Jangan
biarkan orang lain membuat keputusan untuk diri
kamu sendiri.Dingin dan terkawal, makanya tak menghairankan teman menjadikan anda sebagai tpt berkongsi cerita, terutama urusan perasaan dan hati. Anda dilahirkan utk menghibur org lain secara semulajadi. Namun sayangnya anda cenderung moody dan sukar membuat keputusan, kadang-kadang boleh menyakiti hati orang lain.

[V]sengetcrew
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1661
العمر : 31
Location : ....
تاريخ التسجيل : 27/09/2006

Character sheet
Information: V I O N A [SKIZOES]
Exp:
100000000/100000000  (100000000/100000000)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف izaty في الخميس 12 يوليو 2007, 4:04 pm

Mizz_Viona كتب:
DARAH AB

Tenang dan bijak mengawal emosi, itulah
keperibadian yang jelas terpancar dalam diri
individu yang tergolong dalam kategori darah
berjenis AB ini. Kamu juga sentiasa menghormati
orang lain dan ini menjadikan individu yang berada
di sekeliling mu berasa selesa untuk berdampingan
dengan mu. Kamu juga memiliki sikap humor
semula jadi dalam diri dan sentiasa bersikap
menghiburkan dan ceria.

Namun ada satu perkara yang harus kamu perbaiki
dalam diri kamu itu. Kamu perlu lebih bijak dan
berani untuk membuat keputusan sendiri. Jangan
biarkan orang lain membuat keputusan untuk diri
kamu sendiri.Dingin dan terkawal, makanya tak menghairankan teman menjadikan anda sebagai tpt berkongsi cerita, terutama urusan perasaan dan hati. Anda dilahirkan utk menghibur org lain secara semulajadi. Namun sayangnya anda cenderung moody dan sukar membuat keputusan, kadang-kadang boleh menyakiti hati orang lain.

izaty la nih..........
saper yg x tau jenis darah g klinik n cepat2 check ler.....
wakakakka.........

izaty
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1346
العمر : 27
Location : kuala terengganu
Hobbies : *some text missing*
تاريخ التسجيل : 02/06/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/izatiey

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف [V]sengetcrew في الأحد 15 يوليو 2007, 1:50 am

ehehehehe...
lorh.. ader yang xtau darah sendirik ke???

[V]sengetcrew
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1661
العمر : 31
Location : ....
تاريخ التسجيل : 27/09/2006

Character sheet
Information: V I O N A [SKIZOES]
Exp:
100000000/100000000  (100000000/100000000)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف Bapak في الأحد 15 يوليو 2007, 2:27 am

DARAH B

Sempoi! Itulah ungkapan yang paling rapat dengan
mu. Kamu lebih selesa dengan kesederhanaan.
Dalam perhubungan pula kamu adalah individu
yang terlalu jujur dan lebih gemar berterus terang
dalam apa jua perkara. Dalam melaksanakan
sesuatu tugasan yang diberikan, kamu lebih gemar
melaksanakannya dengan cara kamu sendiri.
Kamu adalah individu yang kreatif dan fleksibel,
mudah bagi diri kamu untuk meletakkan diri sendiri
dalam apa jua situasi mahupun kelompok golongan
tertentu.



yg nie memang kene ngan bapak.. ~Razz
avatar
Bapak
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

ذكر
عدد الرسائل : 1064
العمر : 30
Location : G.B.K
Hobbies : Layan Ajer...
تاريخ التسجيل : 06/10/2006

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/bapakredzone

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف [V]sengetcrew في الأحد 15 يوليو 2007, 3:46 am

Rahsia bantal dan Tidur....
Terdapat beberapa ketegori bantal dan perwatakan:

1. Memeluk Bantal.
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai
penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera.Perasaan mereka
halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa
yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap
kesusilaan.

2) Menggunakan Banyak Bantal.
Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka
memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusansendiri,
sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3) Tidur Dengan Satu Bantal.
Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka
juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki.
Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jaran! g bergaul dgn org ramai,
malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois.
Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. Mereka tdk
suka berusaha.

5) Tidur tanpa Bantal.
Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat
percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.

[V]sengetcrew
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1661
العمر : 31
Location : ....
تاريخ التسجيل : 27/09/2006

Character sheet
Information: V I O N A [SKIZOES]
Exp:
100000000/100000000  (100000000/100000000)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف yosheen في الأحد 15 يوليو 2007, 6:26 am

DARAH B

Sempoi! Itulah ungkapan yang paling rapat dengan
mu. Kamu lebih selesa dengan kesederhanaan.
Dalam perhubungan pula kamu adalah individu
yang terlalu jujur dan lebih gemar berterus terang
dalam apa jua perkara. Dalam melaksanakan
sesuatu tugasan yang diberikan, kamu lebih gemar
melaksanakannya dengan cara kamu sendiri.
Kamu adalah individu yang kreatif dan fleksibel,
mudah bagi diri kamu untuk meletakkan diri sendiri
dalam apa jua situasi mahupun kelompok golongan
tertentu.

Kamu adalah individu yang bijak bersosial. Namun
ada kalanya sikap kamu yang gemar berdikari dan
tidak gemar meminta bantuan orang lain itu,
mampu mendatangkan masalah buat diri mu dan
sekali gus memperlihatkan kelemahan pada diri
sendiri. Kamu harus ingat bahawa, tidak semua
perkara kita boleh menyelesaikannya secara
bersendirian.Anda punya tabiat keras dan individualis, suka terus-terang tanpa memikirkan org lain dan melakukan segala sesuatu dgn cara sendiri. Namun anda juga kreatif & fleksibel & boleh beradaptasi dgn mudah terhadap situasi. Namun kelemahan yg anda miliki adalah cenderung terlalu mandiri, yg boleh merugikan..

perghhh oi mane ko dapat nie....
huhuu
avatar
yosheen
MOD' Crew!
MOD' Crew!

ذكر
عدد الرسائل : 1077
العمر : 33
Location : Cyber The Cafe
Employment : Penjaga Encik KAPO®
Hobbies : Money talks~
تاريخ التسجيل : 24/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Unknown Gender

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/yosheen

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف deShazer a.k.a Shazmiey في السبت 21 يوليو 2007, 5:46 pm

DISEMBER

* Sangat setia dan pemurah.

- betui betui! i hv this trait...huahuahua
* Bersifat patriotik.

- Malaysia boleh..Negaraku~~~~
* Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan.

-erkh...main congkak ek?
* Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa.

- kurang sabar? no.... owh thidak! thidak!...
* Bercita-cita tinggi.

- oh yeah! bila beshar nanti saye nak jadik cikgu~~
* Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi.

- berpengaruh tapi low profile
* Seronok bila didampingi.

-mesti....sapa tak sronok wei bila di dampingi
* Suka bercampur dengan orang.

- kawan biar seribu....
* Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai.

-ada ke yg tak suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai...miaw..
* Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur.

- percayalah kata-kata ku.... daku amat jujur amanah dan fatonah...tolak ansur itu penting kawan sekalian
* Tidak pandai berpura-pura.

- erkk....nak nipu pun gagap...
* Cepat marah.

- kalo orang buat kita marah ler
* Perangai yang mudah berubah-ubah.

- ntah ler...ye kot...pompuan..
* Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi.

- oh yeah.... i'm the best...
* Benci pada kongkongan.

- ehmmm...no comment..no experience
* Suka berlawak.

- suka tapi tak taula jadik ke tak
* Pandai buat lawak dan berfikiran logik

- dah ckp tadi..tak tau jadik ke tak.... logikal thinking is part of my life




24. Kamu seorang yang mementingkan diri sendiri. Dalam perhubungan cinta, kamu terlalu takut dilukai hingga membuatkan kamu bersifat menggongkong si dia.
---- no further comment cos no experience at all... selfish? apa tu... bila masa plak jual ikan ni?


hehehehehe
wassalam
avatar
deShazer a.k.a Shazmiey
Newbie Leader
Newbie Leader

انثى
عدد الرسائل : 161
العمر : 32
Location : shah alam/kota bharu
Hobbies : melalak... menulis... berangan
تاريخ التسجيل : 14/07/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.friendster.com/shalovez

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 3 من اصل 5 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى