KENALI DIRI?

صفحة 4 من اصل 5 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في الأحد 22 يوليو 2007, 9:00 am

atie rsa atie darah O kot

DARAH O

Individu yang memiliki jenis darah dari kategori ini
disifatkan sebagai individu yang setia, sabar dan
sentiasa yakin terhadap keupayaan dan kebolehan
diri sendiri.

Selain itu individu dari kategori ini juga sering
bersifat ingin menjadi ketua walau dalam apa jua
perkara yang ingin dilakukan khususnya yang
melibatkan kerja-kerja berkumpulan.

Sekiranya menginginkan sesuatu, kamu akan
berusaha untuk mencapai matlamat tersebut walau
dalam apa cara sekalipun. Ada kalanya kamu
dikatakan memiliki sifat cemburu yang agak kuat.
Selain itu kamu juga terlalu serius dalam
persaingan sehinggakan ia mampu memberikan
tekanan kepada diri kamu sendiri. Oleh yang
demikian kamu harus lebih bijak mengawal emosi
diri mu agar tidak dikuasai dengan tekanan.Ini adalah jenis pemimpin. Saat melihat sesuatu yg diinginkan, org dgn kumpulan darah ini akan berusaha mencapainya. Anda juga termasuk trend-sitter, setia, punya daya juang tinggi dan percaya diri yg kukuh. Kelemahan anda adalah mudah cemburu, agak sombong dan cenderung amat kompetetif. Betul tak????


1. Memeluk Bantal.
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai
penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera.Perasaan mereka
halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa
yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap
kesusilaan.


wkakaka kdg2 tuh tido bile bgn bantal tuh erat lg dlm pelukan..wkakaka

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في الأحد 22 يوليو 2007, 9:01 am

oNe_aIMaN[away] كتب:
mysarah4 كتب:ala atie, mcm tk bese lak senyum sorg2... kamo sure senyum sorg2 bile tengok gambo hamster kamo tu kt enpon or pc kan kan kan.. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

haha..tol tu kak my..
tym tgk gmbr baom pon die ley senyum sorang2..
ya ampun madu~~!! Wink

wakakakakak......ampes tol OFF TOPIC!!!

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في الإثنين 24 سبتمبر 2007, 3:30 pm

wkakakakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkakakakakakaaka....

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف [V]sengetcrew في الإثنين 24 سبتمبر 2007, 4:19 pm

heheheeh lame xupdate KENALI DIRI ni kan...
nnti lieza update lagik eak...
heheheheheeh
TUNGGUUUUU!!

[V]sengetcrew
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1661
العمر : 31
Location : ....
تاريخ التسجيل : 27/09/2006

Character sheet
Information: V I O N A [SKIZOES]
Exp:
100000000/100000000  (100000000/100000000)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في الإثنين 24 سبتمبر 2007, 5:07 pm

sila update ok...
nk kira jodoh lak..wkakkaka

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف [V]sengetcrew في الإثنين 24 سبتمبر 2007, 6:42 pm

Okey okey... ROGER INSPEKTOR SAHAB!!!

hahahaha TUNGUUUUU!!! nek basekal

[V]sengetcrew
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1661
العمر : 31
Location : ....
تاريخ التسجيل : 27/09/2006

Character sheet
Information: V I O N A [SKIZOES]
Exp:
100000000/100000000  (100000000/100000000)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في الإثنين 24 سبتمبر 2007, 6:45 pm

lari lbt..sila drive atau naik moto..cepat cket...
uiskkkhahah

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف [V]sengetcrew في الإثنين 24 سبتمبر 2007, 7:23 pm

hahahah sabo la inspektor SAHAB!!!
aankhen hai ki batatein...dikhta nahin kya?
nnti saye update noooooo....
ZAZAU tgh busy.. byk sgt projek nie...
hehehehe

[V]sengetcrew
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1661
العمر : 31
Location : ....
تاريخ التسجيل : 27/09/2006

Character sheet
Information: V I O N A [SKIZOES]
Exp:
100000000/100000000  (100000000/100000000)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في الإثنين 24 سبتمبر 2007, 7:29 pm

ya allah..dia speaking industan lg..x phm r baii

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف [V]sengetcrew في الإثنين 24 سبتمبر 2007, 7:44 pm

RAHSIA TELAPAK TANGAN



Cuba perhatikan setiap garisan pada tapak tangan korang dan bandingkan dengan garisan yang dinomborkan seperti di atas... Setiap garisan mempunyai maksud yang tertentu. Tapi jangan la panik, bukan semua garis yang dinyatakan itu terdapat pada tapak tangan korang.. And of course la bentuknya juga berbeza-beza.. Ada yang kurang jelas, putus-putus dan sebagainya. So selamat 'menilik'.. Jangan tersalah tilik, sudah la!

1. Garis Kehidupan
Garis bertanda nombor 1 ini adalah berkaitan dengan kehidupan kamu. Semakin ia panjang dan terang garisnya, semakin baik maksudnya. Dikatakan seseorang itu akan panjang jangka hayatnya jika mempunyai garis yang sedemikian lebih-lebih lagi jika garisnya mencecah hingga ke penghujung.

2. Garis kecergasan
Garis bertanda nombor 2 ini pula bersangkutan dengan tahap pemikiran dan keupayaan kamu untuk berjaya ke peringkat tinggi. Misalnya seorang pelajar, jika ia jelas, terang dan lurus, ia memperlihatkan bahawa kamu seorang yang bekerja keras untuk berjaya dalam pelajaran dan kamu berupaya untuk belajar dengan lebih gigih.. Bagi kamu, setiap kejayaan perlu disertakan dengan usaha yang gigih. Tidak hairanlah orang yang mempunyai garis ini mampu menjejakkan kaki ke me nara gading tanpa sebarang masalah.

3. Garis hati/cinta
Garisan ini melambangkan perasaan dan percintaan kamu. Sekiranya kamu mempunyai satu garis yang panjang dan lurus, ia menunjukkan bahawa kamu setia dalam percintaan dan mungkin hanya mengalami satu episod cinta saja. Manakala sekiranya garis itu putus-putus dan terdapat cabang-cabang lain, ini menunjukkan kamu mungkin mempunyai beberapa pengalaman gagal dalam bercinta sebelum menemui cinta yang sejati. Malah jangan terkejut, ada di antara kamu yang mempunyai garis putus-putus ini ' curang' dan menjalinkan hubungan cinta dengan lebih daripada seorang gadis/jejaka dalam masa yang sama!

4. Garis kejayaan
Cuba kamu perhatikan garis yang bertanda nombor 4 ini. Adakah ia terdiri daripada satu garis sahaja? Kadangkala terdapat sesetengah orang yang mempyai dua atau lebih garisan ini. Dikatakan mereka ini bakal memperolehi kejayaan cemerlang dalam dua kerjaya atau apa juga yang diceburi oleh mereka nanti, mengikut garis yang terpamer di telapak tangan kamu itu.

5. Garis matahari ( Sun line)
Bukan semua orang yang mempunyai garis ini yang kelihatan dengan begitu jelas dan nyata. Sekiranya kamu mempunyai garisan sedemikian, ia menunjukkan kamu akan menjadi kaya dan terkenal dalam kehidupan kamu. Sebab itulah, ada orang yang mampu meraih kejayaan dalam dua bidang yang dilakukan dalam masa yang sama. Ini kerana sudah tersurat bahawa mereka ini mudah mendapat kejayaan.

6. Garis kesihatan
Sama seperti garis kehidupan, sebaik garisan adalah yang kelihatan jelas, lurus dan tidak putus-putus. Sekiranya garis ini putus-putus, ini menunjukkan tahap kesihatan kamu tidak begitu baik. Begitu juga sebaliknya.

7. Garis perkahwinan
Sekiranya garisan itu membentuk bulatan menghala ke arah kanan hingga ke tapak tangan, kamu diramalkan bakal mempunyai sebuah perkahwinan yang kekal dan bahagia selama-lamanya. Perkahwinan wujud hanya sekali saja dalam hidup kamu. Tiada lagi yang kedua dan seterusnya...

8. Garis bilangan anak
Setiap orang pasti ingin atau menyimpan hasrat untuk memiliki cahaya mata sendiri bila tiba masanya nanti. Berapa orang anakkah yang kamu inginkan? Tidakkah kamu perlu mengetahuinya? Apa yang perlu kamu lakukan ialah dengan mengira berapa banyak garisan halus dan pendek yang kamu miliki dan ia sebenarnya mewakili jumlah bakal anak kamu nanti. Misalnya kamu mendapat terdapat empat garisan Dan ini bermakna jumlah anak kamu nanti ialah empat orang.

9. Garis perjalanan
Adakah kamu ini seorang yang sukakan sesuatu kehidupan yang mencabar, suka merantau atau melawat tempat-tempat asing? Sudah tentunya kamu ini mempunyai garisan perjalanan yang cukup jelas dan terang, seperti yang dinyatakan pada garisan bernombor 9. Tidak hairanlah sekiranya kamu ini juga suka hidup berpindah-randah dan mudah bosan dengan sesuatu tempat.

10. Garis kewangan
Setiap orang semestinya mengimpikan kehidupan yang sempurna dan bahagia. Tentu sekali ia mudah dicapai jika mempunyai kewangan yang kukuh. Bagi kamu yang memiliki garisan bernombor 10 ini dengan jelas dan terang, dikatakan kamu mampu memperolehi Wang yang banyak melalui pekerjaan yang kamu lakukan itu.

11. Garis pergelangan tangan
Cuba kamu perhatikan pada pergelangan tangan kamu di sebelah dalamnya. Terdapat garis-garis seolah-olah gelang kan ? Diramalkan, setiap garis membentuk gelang itu mewakili 25 tahun jangka hayat kamu. Kira saja berapa gelang yan gkamu ada dan ramalkan jumlah hayat kamu sendiri! Tapi awas! Jangan terlalu percaya sangat.... Ajal dan maut di tangan Tuhan kan ?

Bila jari kamu dirapatkan....
Apa yang kamu lihat bila merapatkan kesemua jari kamu itu di antara satu sama lain? Adakah semuanya rapat-rapat? Kemudian Cuba kau perhatikan di antara jari kelengkeng dan jari manis kamu sewaktu kamu rapatkan keduanya. Cuba dekatkan jari kamu itu dengan Mata kamu dan tengok sama kamu boleh lihat ada sebarang 'gap' di antaranya... Sekiranya kamu dapat melihat cahaya di antara keduanya... Bermaksud ia tidak rapat dan renggang... Maknanya kamu ini seorang yang cukup pemurah. Malah kadangkala kamu juga terlalu boros dalam berbelanja. Walau bagaimanapun kamu ini bukan seorang yang kedekut! Sebaliknya sekiranya tiada ruangan di antara kedua jari itu bile dirapatkan, ini bermakna kamu ini kedekut orangnya dan pentingkan diri sendiri! Betul ke? hehehee...kalau terkene jangan la mareee..
Sememangnya terlalu banyak rahsia yang tersemadi pada tangan kita.... walaubagaimana pun ini cuma ramalan saja dan jangan telalu fanatik sangat untuk mempercayainya.. cuba perhatikan setiap garisan pada tapak tangan korang dan bandingkan dengan garisan yang dinomborkan seperti di atas... setiap garisan mempunyai maksud yang tertentu. Tapi jangan la panik, bukan semua garis yang dinyatakan itu terdapat pada tapak tangan korang.. and of course la bentuknya juga berbeza-beza.. ada yang kurang jelas, putus-putus dan sebagainya. So selamat 'menilik'.. jangan tersalah tilik, sudah la!

[V]sengetcrew
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1661
العمر : 31
Location : ....
تاريخ التسجيل : 27/09/2006

Character sheet
Information: V I O N A [SKIZOES]
Exp:
100000000/100000000  (100000000/100000000)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في الإثنين 24 سبتمبر 2007, 8:55 pm

1
3
9
11

itu yg ade dkt tapak tgn sy
ehhehehe....

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف [V]sengetcrew في الإثنين 24 سبتمبر 2007, 10:49 pm

awat tapak tangan hang xcukup KORUM???
ehehehehehe

[V]sengetcrew
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1661
العمر : 31
Location : ....
تاريخ التسجيل : 27/09/2006

Character sheet
Information: V I O N A [SKIZOES]
Exp:
100000000/100000000  (100000000/100000000)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في الثلاثاء 25 سبتمبر 2007, 2:43 pm

itu je yg ade...
x caya tgk r...
wkakakka...
dr kecik pelik..
ustaz ckp..cepat mati
kong asam nye ustaz
hahahaha

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف [V]sengetcrew في الأربعاء 26 سبتمبر 2007, 3:13 am

hahahahahaha
hampesss tol ustaz tu tilik atie eak???
hahahahahaha.....
siap kate cepat mati tue...
wakakakakaakaka...

[V]sengetcrew
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1661
العمر : 31
Location : ....
تاريخ التسجيل : 27/09/2006

Character sheet
Information: V I O N A [SKIZOES]
Exp:
100000000/100000000  (100000000/100000000)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف [V]sengetcrew في الأربعاء 26 سبتمبر 2007, 3:17 am

Adakalanya karektor seseorang individu berkait rapat dengan zodiaknya. Kali ini jom kita tinjau zodiak dan apa pula karektor kerja seseorang itu. Apakah ianya menepati tinjauan kami?

Pekerja Aries
Pekerja yang berzodiak Aries tidak sukakan pekerjaan yang memerlukan mereka melakukan pekerjaan yang sama sepanjang masa. Cepat jemu dan terasa seolah-olah kreativiti mereka terbatas. Selain itu, gaji bukan penarik minat utama mereka menceburi sesuatu kerjaya. Yang penting kepuasan kerja dan prospek kerja yang luas bagi membolehkan mereka meningkatkan keupayaan diri. Mereka juga sukakan pekerjaan yang boleh mencabar keupayaan mereka. Untuk membuatkan si aries ini gembira, berikan kepercayaan kepada mereka untuk membantu apa yang perlu terutamanya menunjuk ajar pekerja yang kurang mahir. Mereka memang suka bab macam tu!

Pekerja Taurus
Bukan nak mengampu, tapi sememangnya Taurus adalah seorang pekerja yang baik! Mereka sangat setia, kuat kerja dan tak suka 'kipas mengipas' ni. Mereka bekerja ikut peraturan dan akan sedaya upaya melakukan kerja yang diberikan itu hingga selesai. Cuma mereka ni memang agak 'lembab' sikit dan suka buat kerja 'last minute'! Pun begitu, mereka sentiasa inginkan bimbingan dan tunjuk ajar daripada orang lain untuk melakukan yang terbaik. Tapi usah cuba nak memperalatkan mereka, buruk padahnya nanti! Untuk menggembirakan Taurus, serahkan projek yang benar-benar menepati keupayaan mereka.

Pekerja Gemini
Mereka ini gemar berkongsi idea dengan teman setugas yang lain. Tak kedekut ilmu beb! Tapi dalam masa yang sama mereka tidak boleh menumpukan perhatian kepada satu kerja saja dalam tempoh yang lama. Selain itu, mereka ini suka benar mengambil tahu soal orang lain jadi tak hairanlah mereka ni boleh menjadi 'ratu gosip'. Mood dan produktiviti mereka sering berubah ubah dan saling berkaitan. Pekerjaan yang sesuai adalah pekerjaan yang membolehkan mereka menjelajah ke banyak tempat.

Pekerja Cancer
Bagi mereka, pekerjaan adalah untuk mendapatkan wang bagi menyara kehidupan. Mereka ini juga boleh diharap dan sentiasa bersedia membantu di saat diperlukan. Usah bimbang mereka ini bukan termasuk di dalam orang-orang yang berlumba untuk mendapatkan kuasa. Bagi mereka, pekerjaan penting bagi menjamin kehidupan yang selesa. Persekitaran kerja amat mempengaruhi mereka. Tentu kamu akan disukai jika bersikap peramah.

Pekerja Leo
Wah! Si Leo rupanya ingin diri mereka menjadi perhatian utama di tempat kerja. Biarpun mereka tidak boleh memimpin tapi mereka akan cuba mencari jalan untuk meningkatkan status mereka di mata teman-teman sepejabat. Usah cuba nak komen, pasti tak diterima mereka! Namun mereka gemar memberi nasihat kepada orang lain. Untuk 'mengawal' mereka ini, senang saja. Berikan mereka lebih tanggungjawab agar mereka rasakan diri mereka itu orang penting! Tapi berwaspadalah kamu. Silap haribulan, kerja kamu pula dirampasnya!

Pekerja Virgo
Jika kena gayanya, mereka mampu bekerja dengan rajin. Mereka tak kisah jika terpaksa bekerja malam semata-mata untuk memastikan segala kerja berjalan lancar. Sememangnya kejujuran kunci utama mereka dalam bekerja. Tapi mereka ini mudah sangat mengkritik jika ada yang silap pada pandangan mata mereka. Mereka sanggup melakukan pelbagai kajian sebelum memulakan sesuatu tugasan yang diberikan bagi melengkapkan diri mereka dengan pengetahuan yang diperlukan. Mereka tak perlu diampu, cukuplah jika mereka merasakan kerja mereka dihargai.

Pekerja Libra
Ramai teman sekerja yang beranggapan bahawa mereka ini terlalu sensitif dan sukar bekerjasama. Keupayaan mereka juga berubah-ubah. Satu hari mereka kelihatan bertenaga dan mampu bekerja cemerlang dan di hari yang lain pula mereka bersikap sebaliknya. Namun sekiranya mereka mampu mengawal mood mereka yang tak seimbang itu, tak mustahil mereka boleh naik pangkat! Walau bagaimanapun, jangan cuba nak memerintah mereka lebih-lebih pula!

Pekerja Scorpio
Ternyata mereka ini mampu berdikari dan mengharapkan pertolongan daripada orang lain sangat. Segalanya bisa diatur! Yang bagusnya, mereka tak pernah campur adukkan soal kerja dan peribadi. Mereka tak takut untuk menyuarakan pendapat sekiranya merasakan ada yang tak kena. Berani kerana benar! Tak kira yang buat salah itu orang atasan atau teman sejawat! Mereka juga akan melayan orang lain seperti orang lain melayan mereka. Bermakna, kalau orang baik dengan mereka, begitu juga dengan mereka. Kalau tak, maaf sajalah!

Pekerja Sagitarius
Mereka ini berkeyakinan, ceria dan bersedia membantu dalam pekerjaan. Apa jua yang diserahkan kepada mereka pasti akan dilakukan sebaik mungkin. Tak ada masalah! Pun begitu, usah perlekehkan mereka kerana itu adalah kepantangan bagi mereka! Jangan cuba main-main!

Pekerja Aquarius
Sukar untuk bertolak ansur dengan mereka. Bukan apa,mereka asyik ingin lakukan yang terbaik. Mereka juga bercita-cita tinggi. Untuk mengembirakan mereka, beri peluang kepada mereka untuk meluaskan pengetahuan dan skil kerja mereka.

Pekerja Capricorn
Mereka gembira bila merasakan diri mereka diperlukan untuk menjayakan sebarang kerja. Mereka juga akan sentiasa cuba untuk meningkatkan daya usaha mereka. Pun begitu, mereka bukanlah seorang yang suka memaksa. Apabila mengenalpasti matlamat, pasti mereka akan berusaha untuk mencapai segala yang diimpikan itu. Namun mereka bukanlah bekerja secara sukarela saja. Jika dirasakan kerja yang dilakukan berbaloi, bermakna gaji yang diberikan juga harus berbaloi!

Pekerja Pisces
Mereka boleh menjadi seorang pekerja yang taat dan kerja kuat. Sekiranya ada yang tak kena di dalam pejabat, pasti merekalah yang mula-mula mendapat tahu. Mungkin sebab terlalu prihatin kot!Mereka gemar melakukan sesuatu yang dianggap berbaloi untuk dilakukan!

SUIT URSELF..BETUL TAK BETUL..INI SATU KAJIAN... cheers

[V]sengetcrew
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1661
العمر : 31
Location : ....
تاريخ التسجيل : 27/09/2006

Character sheet
Information: V I O N A [SKIZOES]
Exp:
100000000/100000000  (100000000/100000000)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف NoraJoey في الأربعاء 26 سبتمبر 2007, 3:11 pm

sape nak kenal nora lebih nie ha..

DARAH A

Keharmonian dan keamanan adalah matlamat
utama dalam hidup kamu. Kamu gemar melakukan
kerja-kerja secara berkumpulan dan kamu juga
gemar melibatkan diri dengan berpersatuan. Kamu
bijak bergaul dengan individu di sekeliling mu dan
ternyata mereka juga sentiasa berasa senang
untuk bekerjasama dengan mu.

Sikap sensitif, sabar, dan bertimbang rasa yang
ada dalam diri kamu itu melambangkan bahawa
kamu tergolong dalam kategori individu yang
memiliki keperibadian penyayang. Walau
bagaimanapun ada kalanya kamu agak degil dan
terlalu kuat bekerja sehinggakan tidak
mengendahkan langsung waktu untuk berehat.
Kamu harus ingat, kesihatan juga perlu
diutamakan. Jangan kerana terlalu leka dengan
kerja-kerja kamu itu, kesihatan diri pula yang
terabai.Anda suka keselarasan, kedamaian dan organisasi. Boleh bekerjasama dgn baik dgn org lain, peka, sabar dan penuh perhatian. Namun kelemahan anda adalah tidak boleh melakukan sesuatu dgn santai dan cenderung keras kepala..

nora la berbintang
Pekerja Gemini
Mereka ini gemar berkongsi idea dengan teman setugas yang lain. Tak kedekut ilmu beb! Tapi dalam masa yang sama mereka tidak boleh menumpukan perhatian kepada satu kerja saja dalam tempoh yang lama. Selain itu, mereka ini suka benar mengambil tahu soal orang lain jadi tak hairanlah mereka ni boleh menjadi 'ratu gosip'. Mood dan produktiviti mereka sering berubah ubah dan saling berkaitan. Pekerjaan yang sesuai adalah pekerjaan yang membolehkan mereka menjelajah ke banyak tempat.

*part pekerjaan tu yg plg best..hehehe..nk merantau la..hahaha..part 'ratu gosip' plak plg tak best..bluerk..hehehe
avatar
NoraJoey
Newbie Leader
Newbie Leader

انثى
عدد الرسائل : 160
العمر : 33
Location : KL
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في الأربعاء 26 سبتمبر 2007, 3:46 pm

VIONA_ZAZAU كتب:hahahahahaha
hampesss tol ustaz tu tilik atie eak???
hahahahahaha.....
siap kate cepat mati tue...
wakakakakaakaka...

tuh r..
mungok nye ustaz..
then dia kata x reti simpan duit...
ahhaha..tamo jumpe ustaz tuh dh..merepek je..
ahaha!!

neways


Pekerja Pisces
Mereka
boleh menjadi seorang pekerja yang taat dan kerja kuat. Sekiranya ada
yang tak kena di dalam pejabat, pasti merekalah yang mula-mula mendapat
tahu. Mungkin sebab terlalu prihatin kot!Mereka gemar melakukan sesuatu
yang dianggap berbaloi untuk dilakukan!

btul ke?>wkakakak..sy paling benci keje!!haha!

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف [V]sengetcrew في الأربعاء 26 سبتمبر 2007, 3:48 pm

AMPESSS...
hang skolah pon xabes lagik la..
mane hang tau ape akan jadik 5thn akan dtg...

OPSSSS... lupe lak.. kamo xnak keje..
kamo nk jadik pelakon.. wakakakaka

[V]sengetcrew
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1661
العمر : 31
Location : ....
تاريخ التسجيل : 27/09/2006

Character sheet
Information: V I O N A [SKIZOES]
Exp:
100000000/100000000  (100000000/100000000)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف NoraJoey في الأربعاء 26 سبتمبر 2007, 3:55 pm

1. Memeluk Bantal.
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai
penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera.Perasaan mereka
halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa
yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap
kesusilaan.
avatar
NoraJoey
Newbie Leader
Newbie Leader

انثى
عدد الرسائل : 160
العمر : 33
Location : KL
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في الأربعاء 26 سبتمبر 2007, 4:07 pm

VIONA_ZAZAU كتب:AMPESSS...
hang skolah pon xabes lagik la..
mane hang tau ape akan jadik 5thn akan dtg...

OPSSSS... lupe lak.. kamo xnak keje..
kamo nk jadik pelakon.. wakakakaka


hah ingat pon...wkakakak!!

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف [V]sengetcrew في الجمعة 28 سبتمبر 2007, 11:21 pm

NoraJoey كتب:1. Memeluk Bantal.
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai
penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera.Perasaan mereka
halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa
yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap
kesusilaan.

wahhhhh!! kite same la... ehehehehe.....

[V]sengetcrew
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1661
العمر : 31
Location : ....
تاريخ التسجيل : 27/09/2006

Character sheet
Information: V I O N A [SKIZOES]
Exp:
100000000/100000000  (100000000/100000000)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في السبت 29 سبتمبر 2007, 5:21 am

sama2 gak!!haha..x peluk bantal..x leh tidoohaha

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف NoraJoey في السبت 29 سبتمبر 2007, 11:24 am

wahahaha...nampak nye kite ader persamaan la nie..hehehe..bestnye ader yg same...
avatar
NoraJoey
Newbie Leader
Newbie Leader

انثى
عدد الرسائل : 160
العمر : 33
Location : KL
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف aTiE[spm] في السبت 29 سبتمبر 2007, 1:31 pm

hahaha!!peluk bantal tu....org kata adat r..ahahaha

aTiE[spm]
Unbeatable Poster [Special Rank]
Unbeatable Poster [Special Rank]

انثى
عدد الرسائل : 3614
العمر : 26
Location : Cheras,KL
Employment : Studyy deyh!
Hobbies : Snap Pic with O.R.A.Z
تاريخ التسجيل : 23/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://atie91.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: KENALI DIRI?

مُساهمة من طرف bubu في الجمعة 12 أكتوبر 2007, 7:29 am

kenapa die x letak gemini suka makan cokelat? yang lain tuh dah betul dah.. kehkehkeh!!
avatar
bubu
Newbie
Newbie

ذكر
عدد الرسائل : 69
العمر : 36
Location : RUMAH
Employment : GEMBALA COKELAT
Hobbies : makan cokelat 4 bungkus tiap2 hari..
تاريخ التسجيل : 30/05/2007

Character sheet
Information: Choc Master
Exp:
991/1000  (991/1000)
Gender: Male

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.kenapakaunaktau.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 4 من اصل 5 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى