Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

صفحة 5 من اصل 16 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف >(nano)< في الثلاثاء 03 يونيو 2008, 6:19 pm

~adoi penat nye unload stock! keje dah mcm octopus-buat bnyk benda at 1 time..haiyo..
~really true..women are very good at multi-tasking..tapi penat wor!! mau pengsan!
~i need to go for anger management...Breathe in breathe out..fo0o0oh
~overthinking in progress
avatar
>(nano)<
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 849
العمر : 36
Location : Singapore
Employment : keje utk Mr. Tan
Hobbies : Im ToTaLLy AdDicTed To BaSS
تاريخ التسجيل : 18/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف rasyidah في الثلاثاء 03 يونيو 2008, 9:09 pm

Hmm . . .baru bangun tidur. hee~~ Laughing

Penat hari ni and coop up with exam. Lucky tomorrow last day of exam. Yeah! yahoo yahoo
avatar
rasyidah
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1049
العمر : 26
Location : Singapore
Hobbies : Reading books, Hear Songs, Shopping
تاريخ التسجيل : 28/12/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف WaNi_SG في الثلاثاء 03 يونيو 2008, 9:20 pm

-irritating seh Khai! i hate him! pffftttt..
-imy seh ilzah!
avatar
WaNi_SG
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1347
العمر : 29
Location : Singapore
Employment : IT Student
Hobbies : Singing, shopping, cycling, blogging & listening to music
تاريخ التسجيل : 15/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.friendster.com/mizwaneez

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف alinie96 في الأربعاء 04 يونيو 2008, 1:18 am

miss my 'hero'...
henset x leh charge lak...
avatar
alinie96
Newbie Leader
Newbie Leader

انثى
عدد الرسائل : 111
العمر : 23
Location : kuala lumpur
تاريخ التسجيل : 12/05/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف star في الأربعاء 04 يونيو 2008, 3:47 am

NaYaMaRcIa كتب:--> in life must cool down & relax ..
--> in life sometimes must be selfish ..

kdg2 je bole...slalu tidak
avatar
star
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 884
العمر : 33
Location : johore & kedah
Hobbies : sports and music
تاريخ التسجيل : 29/01/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف scoot_berry في الأربعاء 04 يونيو 2008, 5:02 am

do i have to express my feeling..??
arghhh..
so hard...
avatar
scoot_berry
Apprentice Member
Apprentice Member

انثى
عدد الرسائل : 267
العمر : 32
Location : bt caves
Employment : dun hav one
Hobbies : sleeping+eating
تاريخ التسجيل : 25/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaYaMaRcIa في الأربعاء 04 يونيو 2008, 9:34 am

star كتب:
NaYaMaRcIa كتب:--> in life must cool down & relax ..
--> in life sometimes must be selfish ..

kdg2 je bole...slalu tidak

I didnt even say pon selalu .... read carefully K ....


--> yay ... nari half day ..
--> hopefully got new designs ...

_________________
"Live every day as if it were your last, because one of these days, it will be."
avatar
NaYaMaRcIa
Admin
Admin

عدد الرسائل : 6592
العمر : 37
Location : SiNgApOrE
Hobbies : i dont know .....
تاريخ التسجيل : 30/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/nayamarcia

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف JoeJambul في الأربعاء 04 يونيو 2008, 1:16 pm

~ ish2...kesian aku tgk pengkritik tak berlesen nih...takde org layan wakakakkaa!

~ doc..lu ni nak gunting stitch ke gunting jari gwa? saket tau tak!

~ lame tak jumpe penyu kat luar underwater world!

~ indahnya mimpi....can i haf a repeat telecast? wakkakaa
avatar
JoeJambul
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1197
العمر : 32
Location : Singapore
تاريخ التسجيل : 08/01/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف rasyidah في الأربعاء 04 يونيو 2008, 1:23 pm

Yeah!!!!!!! Exam dah habis and now can enjoy! yahoo yahoo
avatar
rasyidah
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1049
العمر : 26
Location : Singapore
Hobbies : Reading books, Hear Songs, Shopping
تاريخ التسجيل : 28/12/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaNie KeChiQueZ في الأربعاء 04 يونيو 2008, 2:07 pm

- elok la tu... buat ar selalu....org tgh rindu dia..dia buat mcm ni.... buat la selalu...
- Sentosa anyone.... hehe
- thankz kak eda 4 blg kak era bende tu hehe very the kejutaan beb... hehehe thankz youuu
- Haa ni la org..... tk de keje nk kutok2 org... sedar la diri tuuu
avatar
NaNie KeChiQueZ
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1108
العمر : 29
Location : Singapore
Hobbies : Singing, bace Majalah & Novel Melayu
تاريخ التسجيل : 13/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://video.google.com/videoplay?docid=8412755439985386348&q=So

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف WaNi_SG في الأربعاء 04 يونيو 2008, 3:29 pm

-Boring nyaaaa...dunno what to do seyy..
-haiz... tak jadi tgk wayang plak....
avatar
WaNi_SG
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1347
العمر : 29
Location : Singapore
Employment : IT Student
Hobbies : Singing, shopping, cycling, blogging & listening to music
تاريخ التسجيل : 15/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.friendster.com/mizwaneez

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف rasyidah في الأربعاء 04 يونيو 2008, 3:36 pm

nak kene rehat dan tenang kan fikiran yang kusut ni. Sad
avatar
rasyidah
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1049
العمر : 26
Location : Singapore
Hobbies : Reading books, Hear Songs, Shopping
تاريخ التسجيل : 28/12/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف scoot_berry في الأربعاء 04 يونيو 2008, 11:42 pm

hmmm..
penat nanges satu hari ni...
letih da nak pk bende tu..
rase cm xnk idup lagi je..
avatar
scoot_berry
Apprentice Member
Apprentice Member

انثى
عدد الرسائل : 267
العمر : 32
Location : bt caves
Employment : dun hav one
Hobbies : sleeping+eating
تاريخ التسجيل : 25/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف rasyidah في الأربعاء 04 يونيو 2008, 11:43 pm

Bsk holiday dan boleh rehat puas2. Yeah!!!!! yahoo yahoo
avatar
rasyidah
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1049
العمر : 26
Location : Singapore
Hobbies : Reading books, Hear Songs, Shopping
تاريخ التسجيل : 28/12/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف WaNi_SG في الخميس 05 يونيو 2008, 2:34 pm

-No holidays for me!! ape seh, bdk2 poly lain semua hols...aku kena buat project kat skola plak...haizzz...
-hari ni boring...kwn2 byk tk dtg...
avatar
WaNi_SG
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1347
العمر : 29
Location : Singapore
Employment : IT Student
Hobbies : Singing, shopping, cycling, blogging & listening to music
تاريخ التسجيل : 15/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.friendster.com/mizwaneez

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف eyzacomel في الخميس 05 يونيو 2008, 3:37 pm

horey...horey...
avatar
eyzacomel
Apprentice Member
Apprentice Member

انثى
عدد الرسائل : 257
العمر : 34
Location : Putrajaya
Employment : Detective
Hobbies : Join Belia Sukan punyer program
تاريخ التسجيل : 06/05/2008

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف JoeJambul في الخميس 05 يونيو 2008, 5:28 pm

~ 7th June.....14th June.... ciayok!!!

~ 4 mins!!!!

~ dat mountain lion cub is soooooooo meeeeeooowwww!
avatar
JoeJambul
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1197
العمر : 32
Location : Singapore
تاريخ التسجيل : 08/01/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف rasyidah في الخميس 05 يونيو 2008, 7:45 pm

Tengah dengar lagu 6ixth sense! Best! Very Happy
avatar
rasyidah
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1049
العمر : 26
Location : Singapore
Hobbies : Reading books, Hear Songs, Shopping
تاريخ التسجيل : 28/12/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaNie KeChiQueZ في الخميس 05 يونيو 2008, 11:00 pm

- i'm stress with this mane2 nampak name dia org aaaarrrhhhhh..... klau bagus tpi sombong buat apa kan??
- lagi 1 weeks holiday.... nk buat apa ekkk.....
- bila kau senang kau tk cari aku.... bila kau susah baru kau ngadu kt aku mcm2... "WhatEvere la"
avatar
NaNie KeChiQueZ
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1108
العمر : 29
Location : Singapore
Hobbies : Singing, bace Majalah & Novel Melayu
تاريخ التسجيل : 13/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://video.google.com/videoplay?docid=8412755439985386348&q=So

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف rasyidah في الخميس 05 يونيو 2008, 11:35 pm

Hmm . . .baru nak tengok cerite Saka di tv3. Smile
avatar
rasyidah
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1049
العمر : 26
Location : Singapore
Hobbies : Reading books, Hear Songs, Shopping
تاريخ التسجيل : 28/12/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaYaMaRcIa في الجمعة 06 يونيو 2008, 10:26 am

--> I miss him la ...
--> this wk his last wk reservist ... yay ...
--> bz bz bz ..

_________________
"Live every day as if it were your last, because one of these days, it will be."
avatar
NaYaMaRcIa
Admin
Admin

عدد الرسائل : 6592
العمر : 37
Location : SiNgApOrE
Hobbies : i dont know .....
تاريخ التسجيل : 30/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/nayamarcia

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف JoeJambul في الجمعة 06 يونيو 2008, 12:37 pm

~ nanie..tula aku pon stress mane2 nmpk name tuh!

~ mentang2 da fofuler nak buang member ke per? zaman2 ko lom fofuler dulu tak hengat ke ngan sape ko slalu gayut kat fone lame2 curah perasaan? cam tot ar lu bro! kan nanie kan?

~ lmbtnyer 2011 wakakakkaakakkakaak!

~ camne turtle leh tukar jd kucing? wakkakakka siao!
avatar
JoeJambul
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1197
العمر : 32
Location : Singapore
تاريخ التسجيل : 08/01/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف >(nano)< في الجمعة 06 يونيو 2008, 12:40 pm

im EXHAUSTED!
avatar
>(nano)<
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 849
العمر : 36
Location : Singapore
Employment : keje utk Mr. Tan
Hobbies : Im ToTaLLy AdDicTed To BaSS
تاريخ التسجيل : 18/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaYaMaRcIa في الجمعة 06 يونيو 2008, 1:02 pm

--> nak p tgk wayang arr ...
--> budget budget ..

_________________
"Live every day as if it were your last, because one of these days, it will be."
avatar
NaYaMaRcIa
Admin
Admin

عدد الرسائل : 6592
العمر : 37
Location : SiNgApOrE
Hobbies : i dont know .....
تاريخ التسجيل : 30/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/nayamarcia

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف rasyidah في الجمعة 06 يونيو 2008, 1:53 pm

Hmm . . .boringnye duk umah. Sad
avatar
rasyidah
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1049
العمر : 26
Location : Singapore
Hobbies : Reading books, Hear Songs, Shopping
تاريخ التسجيل : 28/12/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 5 من اصل 16 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  الصفحة التالية

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى