Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

صفحة 14 من اصل 16 الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaYaMaRcIa في الثلاثاء 15 يوليو 2008, 11:39 pm

--> MCM MANA NI ...

_________________
"Live every day as if it were your last, because one of these days, it will be."
NaYaMaRcIa
NaYaMaRcIa
Admin
Admin

عدد الرسائل : 6592
العمر : 37
Location : SiNgApOrE
Hobbies : i dont know .....
تاريخ التسجيل : 30/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/nayamarcia

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف dila89 في الأربعاء 16 يوليو 2008, 2:53 am

bila nk tdo ni...dh kol 2pagi ni..assgn xsiap lg..adduuhhhh
dila89
dila89
Rank Promoted
Rank Promoted

انثى
عدد الرسائل : 370
العمر : 29
Location : shah alam!!
Hobbies : mcm2...xblh nk tulis kt cni..
تاريخ التسجيل : 05/03/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/dla89

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف JoeJambul في الأربعاء 16 يوليو 2008, 6:55 pm

~ ni ape ni senyum2? haha siao!

~ nak ke? takle kot...tp cam nak...nak bole? ermmm ish!

~ bsk shooting wedding scene?? i'll pass! dgr perkataan tu jer aku da nyampah! wakakkakaa
JoeJambul
JoeJambul
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1197
العمر : 32
Location : Singapore
تاريخ التسجيل : 08/01/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف dila89 في الخميس 17 يوليو 2008, 3:30 am

sok pagi kena submit assgn ni..hopefully xkena reject..wuuaaaaa...hargaila usaha ku ini...
dila89
dila89
Rank Promoted
Rank Promoted

انثى
عدد الرسائل : 370
العمر : 29
Location : shah alam!!
Hobbies : mcm2...xblh nk tulis kt cni..
تاريخ التسجيل : 05/03/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/dla89

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaYaMaRcIa في الجمعة 18 يوليو 2008, 11:05 am

--> penat giler ...
--> ngantok giler ...

_________________
"Live every day as if it were your last, because one of these days, it will be."
NaYaMaRcIa
NaYaMaRcIa
Admin
Admin

عدد الرسائل : 6592
العمر : 37
Location : SiNgApOrE
Hobbies : i dont know .....
تاريخ التسجيل : 30/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/nayamarcia

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف mun bulan في الجمعة 18 يوليو 2008, 4:32 pm

stress!!
laptop rosak, hp rosak, group masalah

rindu!!
aku kena tinggal!!
geramnyer
mun bulan
mun bulan
Rank Promoted
Rank Promoted

انثى
عدد الرسائل : 392
العمر : 30
Location : JB-UPMKB - Segamat
Hobbies : juz looking around!!
تاريخ التسجيل : 07/11/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaNie KeChiQueZ في الجمعة 18 يوليو 2008, 5:45 pm

-Hahaha ayeen banyak ah kau peh debar... baru hari ni aku tk dtg dah kene debar hahaha kco ah lu bro...
-bowing nya........
- tetibe rasa mcm nk mkn cake chocolat pulak.....
NaNie KeChiQueZ
NaNie KeChiQueZ
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1108
العمر : 29
Location : Singapore
Hobbies : Singing, bace Majalah & Novel Melayu
تاريخ التسجيل : 13/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://video.google.com/videoplay?docid=8412755439985386348&q=So

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف JoeJambul في الجمعة 18 يوليو 2008, 5:52 pm

~ sukernyer ngan lagu tu!!!! nyanyi tak serupa nyanyi wakakakaka!!

~ bro..lagu lu cam sindir gwa jer? hahakzz!

~ bsk nak bli ke tak nak ek?
JoeJambul
JoeJambul
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1197
العمر : 32
Location : Singapore
تاريخ التسجيل : 08/01/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف Waheedah في الجمعة 18 يوليو 2008, 10:11 pm

- dah lama x masok forum.. sorry ehh!! been very2 busy!

- suka pada dia.

- i dun trust certain men anymore.
Waheedah
Waheedah
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

عدد الرسائل : 890
العمر : 30
Location : Apple Tart Land,SG
Employment : Student contoh/cegu kanak2.
Hobbies : Male Body Inspector.
تاريخ التسجيل : 15/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/chumellswawa

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف JoeJambul في السبت 19 يوليو 2008, 10:57 am

~ sapela dier si baju puteh ngan bag recycle kat KGCC last sun ek? hehehehehe

~ cik!! anak cik playcheat!! hahahaakzz!!

~ bole jumpe lg tak eh? ekeke tongue
JoeJambul
JoeJambul
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1197
العمر : 32
Location : Singapore
تاريخ التسجيل : 08/01/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف hurin_bisyri في السبت 19 يوليو 2008, 2:49 pm

still blur kt forum ni..
byk sgt topik y nk baca n nk wat posting..
hehehehe...
hurin_bisyri
hurin_bisyri
Newbie
Newbie

انثى
عدد الرسائل : 6
العمر : 29
Location : petaling jaya
تاريخ التسجيل : 06/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaYaMaRcIa في الأحد 20 يوليو 2008, 11:11 am

--> byk nya weddings nak attend tiz wk and nxt wk ..

_________________
"Live every day as if it were your last, because one of these days, it will be."
NaYaMaRcIa
NaYaMaRcIa
Admin
Admin

عدد الرسائل : 6592
العمر : 37
Location : SiNgApOrE
Hobbies : i dont know .....
تاريخ التسجيل : 30/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/nayamarcia

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف JoeJambul في الأحد 20 يوليو 2008, 8:33 pm

~ alamak gerl..kot yer pon bual jgn ar step! kalu kene trash aku tak tau aaarrr ekekekekee

~ yay! cik abg itu membelanjer ku brg2 yg ku idam-idamkan..yiiiihaaaa!! tangkiuussss!!! muacks! wakakaka!

~ i wanna go 4 e workshop!!! hehehe
JoeJambul
JoeJambul
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1197
العمر : 32
Location : Singapore
تاريخ التسجيل : 08/01/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف Waheedah في الأحد 20 يوليو 2008, 9:31 pm

pegi Batam nk jumpa cowok2 ganteng...

beli krepek

beli pisang salai.

bwk balik calon menantu buat ibu dn ayah.

MUAHAHAH.
Waheedah
Waheedah
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

عدد الرسائل : 890
العمر : 30
Location : Apple Tart Land,SG
Employment : Student contoh/cegu kanak2.
Hobbies : Male Body Inspector.
تاريخ التسجيل : 15/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/chumellswawa

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaYaMaRcIa في الإثنين 21 يوليو 2008, 12:38 am

---> penat
--> capek

_________________
"Live every day as if it were your last, because one of these days, it will be."
NaYaMaRcIa
NaYaMaRcIa
Admin
Admin

عدد الرسائل : 6592
العمر : 37
Location : SiNgApOrE
Hobbies : i dont know .....
تاريخ التسجيل : 30/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/nayamarcia

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف mun bulan في الإثنين 21 يوليو 2008, 1:25 am

wah........
banggenyer dpt siapkan proposal...........

banggenye!!

tp.......
2 bulan kena jaga ayam
2 bulan kena jaga sayur n jagung
capek duh
huhuhuh
mun bulan
mun bulan
Rank Promoted
Rank Promoted

انثى
عدد الرسائل : 392
العمر : 30
Location : JB-UPMKB - Segamat
Hobbies : juz looking around!!
تاريخ التسجيل : 07/11/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف mun bulan في الإثنين 21 يوليو 2008, 1:52 am

sakit pale....penat.....benci.........rindu........mengantuk..

it time to sleep..
kiss my 'love' n 'doa'.....
wish i still live tomorrow...........
thank u god....
mun bulan
mun bulan
Rank Promoted
Rank Promoted

انثى
عدد الرسائل : 392
العمر : 30
Location : JB-UPMKB - Segamat
Hobbies : juz looking around!!
تاريخ التسجيل : 07/11/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف dila89 في الإثنين 21 يوليو 2008, 2:13 am

assng xsiap lg..tdo lmbt lg mlm ni..mcm xsemngt nk g kuliah sok..huu
dila89
dila89
Rank Promoted
Rank Promoted

انثى
عدد الرسائل : 370
العمر : 29
Location : shah alam!!
Hobbies : mcm2...xblh nk tulis kt cni..
تاريخ التسجيل : 05/03/2007

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/dla89

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف JoeJambul في الإثنين 21 يوليو 2008, 3:23 pm

~ can i haf it by aug? pls!!!

~ aku nak hammer ko msk dlm tanah leh tak? u r such a parasite!

~ terbangkanlah sayangku terbangkanlah kasihku!! tetibe jer wakkaka!
JoeJambul
JoeJambul
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1197
العمر : 32
Location : Singapore
تاريخ التسجيل : 08/01/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف lyNa PiPit في الثلاثاء 22 يوليو 2008, 1:14 am

> fuhh! ponat gilerr...

> miss him! cewah!

> dolang! hang apa habaq??? huhur...
lyNa PiPit
lyNa PiPit
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1352
العمر : 31
Location : SiNgApOrE
Employment : cUbA tEka....
Hobbies : suke nyanyi, suke ketawa hahahah
تاريخ التسجيل : 17/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/lyna

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaYaMaRcIa في الثلاثاء 22 يوليو 2008, 1:50 pm

--> YAY ... 2wks plus leave gonna be coming soon ...
--> nak tido puas2 ...

_________________
"Live every day as if it were your last, because one of these days, it will be."
NaYaMaRcIa
NaYaMaRcIa
Admin
Admin

عدد الرسائل : 6592
العمر : 37
Location : SiNgApOrE
Hobbies : i dont know .....
تاريخ التسجيل : 30/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/nayamarcia

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف sang kancil في الثلاثاء 22 يوليو 2008, 2:19 pm

lapo la...nak makan ape best ek...? hmmm...
sang kancil
sang kancil
Newbie
Newbie

ذكر
عدد الرسائل : 87
العمر : 34
Location : shah alam
تاريخ التسجيل : 16/09/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف JoeJambul في الثلاثاء 22 يوليو 2008, 4:07 pm

~ oit pitong! cisshh!!

~ da letak name pon bende tu maseh kene cilok...ish3...give up! give up! hahakz!!

~ can we delay e mth of aug? tension!!!!!
JoeJambul
JoeJambul
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1197
العمر : 32
Location : Singapore
تاريخ التسجيل : 08/01/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaNie KeChiQueZ في الثلاثاء 22 يوليو 2008, 6:31 pm

- kau ingan aku adk2 kau pe nk pgl aku tu mcm...
- rasa2 nya mcm ada bende tk kene gitu ngan dia..but wat eh??
- Ada org buat cite pasal aku la sey....
- hahaha ayeen F.A bukan aku nya la sey...
NaNie KeChiQueZ
NaNie KeChiQueZ
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1108
العمر : 29
Location : Singapore
Hobbies : Singing, bace Majalah & Novel Melayu
تاريخ التسجيل : 13/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://video.google.com/videoplay?docid=8412755439985386348&q=So

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaYaMaRcIa في الثلاثاء 22 يوليو 2008, 11:55 pm

--> PENAT LA ..
--> BILA NAK P MASSAGE

_________________
"Live every day as if it were your last, because one of these days, it will be."
NaYaMaRcIa
NaYaMaRcIa
Admin
Admin

عدد الرسائل : 6592
العمر : 37
Location : SiNgApOrE
Hobbies : i dont know .....
تاريخ التسجيل : 30/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/nayamarcia

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 14 من اصل 16 الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  الصفحة التالية

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى