Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

صفحة 13 من اصل 16 الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaYaMaRcIa في الثلاثاء 08 يوليو 2008, 10:08 am

--> ALAMAK ... gara2 last weekend .. I loss 3kg ... OMG ... bagos gak .. takya on diet .. huhu ..
--> penat last weekened lom ilang gik
--> hepi banget ...

_________________
"Live every day as if it were your last, because one of these days, it will be."
NaYaMaRcIa
NaYaMaRcIa
Admin
Admin

عدد الرسائل : 6592
العمر : 37
Location : SiNgApOrE
Hobbies : i dont know .....
تاريخ التسجيل : 30/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/nayamarcia

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف aidil_zafrul في الثلاثاء 08 يوليو 2008, 2:12 pm

jom mkn....
aidil_zafrul
aidil_zafrul
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

ذكر
عدد الرسائل : 637
العمر : 29
Location : cheras kl
Hobbies : playing guitar,playing football,karaoke.........
تاريخ التسجيل : 21/01/2008

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Male

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/zafrul17

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف JoeJambul في الثلاثاء 08 يوليو 2008, 3:35 pm

~ kenape muker bdk dua ekor tu asyik menjelma dlm mimpi aku neh?? 3 hari straight plak tu!aduuuussss tolong!!!!!

~ bler teringat jer senyum...teringat jer senyum..da mcm org sewel! smp kene gelak ngan nurse! wakkkaka paisey!

~ adoiii batt v-cam flat giler! sape punyer keje ni ar??? mengaku cpt!! lol!
JoeJambul
JoeJambul
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1197
العمر : 32
Location : Singapore
تاريخ التسجيل : 08/01/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaYaMaRcIa في الثلاثاء 08 يوليو 2008, 3:54 pm

--> da mkn nganok plak ni ...
--> nari nak abeskan wats left to be done ..
--> nape lately takda mood nak mkn ni ...

_________________
"Live every day as if it were your last, because one of these days, it will be."
NaYaMaRcIa
NaYaMaRcIa
Admin
Admin

عدد الرسائل : 6592
العمر : 37
Location : SiNgApOrE
Hobbies : i dont know .....
تاريخ التسجيل : 30/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/nayamarcia

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaNie KeChiQueZ في الثلاثاء 08 يوليو 2008, 5:05 pm

- jgn pilih rupa la girl... tgk diri ko sendiri tu.....
- she soo the...
- mcm mane nk lari kan diri ek...
- nk beli mkn kt skola pun nk kene teman kan per..
NaNie KeChiQueZ
NaNie KeChiQueZ
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1108
العمر : 29
Location : Singapore
Hobbies : Singing, bace Majalah & Novel Melayu
تاريخ التسجيل : 13/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://video.google.com/videoplay?docid=8412755439985386348&q=So

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaYaMaRcIa في الأربعاء 09 يوليو 2008, 10:00 am

--> x-tech hopefully U guys win 2nite ..
--> cek pasti undinya for them ..
--> penat giler ni ...

_________________
"Live every day as if it were your last, because one of these days, it will be."
NaYaMaRcIa
NaYaMaRcIa
Admin
Admin

عدد الرسائل : 6592
العمر : 37
Location : SiNgApOrE
Hobbies : i dont know .....
تاريخ التسجيل : 30/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/nayamarcia

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف WaNi_SG في الأربعاء 09 يوليو 2008, 12:00 pm

-Alhamdulillah..finally project da bis..only left report...=)
-pening la....nak klua ngan sape ni? haiz.
WaNi_SG
WaNi_SG
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1347
العمر : 29
Location : Singapore
Employment : IT Student
Hobbies : Singing, shopping, cycling, blogging & listening to music
تاريخ التسجيل : 15/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.friendster.com/mizwaneez

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف JoeJambul في الأربعاء 09 يوليو 2008, 2:36 pm

~ hmmm...asyik2 aku jer kene jage hati kau....asyik2 aku jer kene mengalah....padahal aku tak uat ape2 pon! pnah tak kau fikir camne aku rase tiap kali kau buat perangai camni? haiizz...

~ i need sum1 to talk to, but i dun tink there's anyone willing to lend a listening ear...

~ i'm being put in a spot....left wif two options...either way, i'll suffer
JoeJambul
JoeJambul
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1197
العمر : 32
Location : Singapore
تاريخ التسجيل : 08/01/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaYaMaRcIa في الأربعاء 09 يوليو 2008, 4:52 pm

--> nape nari takde mood eh ...

_________________
"Live every day as if it were your last, because one of these days, it will be."
NaYaMaRcIa
NaYaMaRcIa
Admin
Admin

عدد الرسائل : 6592
العمر : 37
Location : SiNgApOrE
Hobbies : i dont know .....
تاريخ التسجيل : 30/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/nayamarcia

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaNie KeChiQueZ في الأربعاء 09 يوليو 2008, 8:50 pm

- zul... besok kite dua skola siang ..yg laen skola tgh hari kan?? hahaha
NaNie KeChiQueZ
NaNie KeChiQueZ
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1108
العمر : 29
Location : Singapore
Hobbies : Singing, bace Majalah & Novel Melayu
تاريخ التسجيل : 13/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://video.google.com/videoplay?docid=8412755439985386348&q=So

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف >(nano)< في الأربعاء 09 يوليو 2008, 10:00 pm

- k bought the tix n booked the hotel...
- syg reki kan ticket alik!
- mcm ne nk bilang eh..hmm
- cant wait! 25th july! $_$
>(nano)<
>(nano)<
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 849
العمر : 37
Location : Singapore
Employment : keje utk Mr. Tan
Hobbies : Im ToTaLLy AdDicTed To BaSS
تاريخ التسجيل : 18/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف lyNa PiPit في الخميس 10 يوليو 2008, 1:19 am

> mOod ilang lak..

> knape tklei? aku mesti bole! tpi camne?? rase mcm nk nanges!

> penat gile2 sei...

> mane ntah dia menghilang, tk tau ar..

> dari smlm tau rase mcm nak nangesss jer... tak tau asl ar...
lyNa PiPit
lyNa PiPit
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1352
العمر : 31
Location : SiNgApOrE
Employment : cUbA tEka....
Hobbies : suke nyanyi, suke ketawa hahahah
تاريخ التسجيل : 17/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/lyna

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف Infinity في الخميس 10 يوليو 2008, 10:47 am

-----> RANCOUR menangggggg! congrats HAD! =]
-----> 6ixth sense lmbt kluar pat recept.. penat org tunggu.. =[
-----> HELVEN a bunch of crazy fellows.. haha...
-----> alek nk tido.. ngantok!
Infinity
Infinity
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1275
العمر : 27
Location : Singapore
Employment : Student
Hobbies : Singing, Dancing, Hang out & Surf net...
تاريخ التسجيل : 10/11/2006

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف JoeJambul في الخميس 10 يوليو 2008, 7:16 pm

~ botox botox botox.....blah ar lu!

~ aku tau kau jwp slm aku pon tak ikhlas..kan? baik takyah jwp teros!

~ naper setiap ape yg aku buat dgn dier mesti kau nak terase?kalu ko buat seme takpe...seme bleh!ikotkan hati aku nak ajer ku lempang muker ko!
JoeJambul
JoeJambul
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1197
العمر : 32
Location : Singapore
تاريخ التسجيل : 08/01/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaNie KeChiQueZ في الخميس 10 يوليو 2008, 8:17 pm

- next time k girls
- korg ni pendiam ah....
- Bye bye guys.... c u again....
- penat!!!!!!
NaNie KeChiQueZ
NaNie KeChiQueZ
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1108
العمر : 29
Location : Singapore
Hobbies : Singing, bace Majalah & Novel Melayu
تاريخ التسجيل : 13/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://video.google.com/videoplay?docid=8412755439985386348&q=So

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaYaMaRcIa في الجمعة 11 يوليو 2008, 2:42 pm

--> she wana "meet" me ... nak ke tanak eh .. hmm
--> stress stress stress ..

_________________
"Live every day as if it were your last, because one of these days, it will be."
NaYaMaRcIa
NaYaMaRcIa
Admin
Admin

عدد الرسائل : 6592
العمر : 37
Location : SiNgApOrE
Hobbies : i dont know .....
تاريخ التسجيل : 30/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/nayamarcia

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف lyNa PiPit في السبت 12 يوليو 2008, 3:37 pm

> RINDU Saat2 kat jb wif the 3 BIOLZ! huhur

> nie tak lei jadik nie! nak kene start alik nie.. haha

> CHAK!
lyNa PiPit
lyNa PiPit
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1352
العمر : 31
Location : SiNgApOrE
Employment : cUbA tEka....
Hobbies : suke nyanyi, suke ketawa hahahah
تاريخ التسجيل : 17/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/lyna

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف JoeJambul في السبت 12 يوليو 2008, 8:01 pm

~ huuuwaaaaaaa bsk duty kul 8am!!! event ape ni start pagi sgt??

~ takpe2...janji fulus masyuk! wakakakkaaka!!

~ yay2! dpt voucher giordano! yipeeee!

~ ke mane2 aku pegi...lagu tu stuck dlm kepale otak! adess!
JoeJambul
JoeJambul
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1197
العمر : 32
Location : Singapore
تاريخ التسجيل : 08/01/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف lyNa PiPit في الأحد 13 يوليو 2008, 2:09 pm

> uwakkkk!!!!!!!!!!!!!! rindu banget deh sama "DIA"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

> mcm maner nie???? Sad

> siapa2 boleh tolong?? wakakakakk
lyNa PiPit
lyNa PiPit
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1352
العمر : 31
Location : SiNgApOrE
Employment : cUbA tEka....
Hobbies : suke nyanyi, suke ketawa hahahah
تاريخ التسجيل : 17/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/lyna

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaNie KeChiQueZ في الأحد 13 يوليو 2008, 8:46 pm

-PENAT!!!!!!! tpi best...
- Apek ngan nonyah ni klau tk dpt mkn leh mati per??
- wahhh mcm2 aku kebas tadi.... hehehe
NaNie KeChiQueZ
NaNie KeChiQueZ
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1108
العمر : 29
Location : Singapore
Hobbies : Singing, bace Majalah & Novel Melayu
تاريخ التسجيل : 13/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://video.google.com/videoplay?docid=8412755439985386348&q=So

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف JoeJambul في الأحد 13 يوليو 2008, 9:03 pm

~ adeeiii penat sak duty 5 jam takleh duduk!!

~ yay! dpt "adik" baru! name dier uat aku terkedu silent

~ yay! fulus masyuk!!
JoeJambul
JoeJambul
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1197
العمر : 32
Location : Singapore
تاريخ التسجيل : 08/01/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف yosheen في الإثنين 14 يوليو 2008, 3:55 pm

*hemm tukar passwd? mungkin dia tak caya aku kot.
*nvm. ade ...adelah.. takde .. takdelah.
*susah nye... ape je yg aku rasa ni...rasa mcm malas lak nak angkat fon... !!! ramai plak yg call... time aku sunyi takde lak orang nak call..
*bosan sgt2.aku tak nak jumpe sape2.
yosheen
yosheen
MOD' Crew!
MOD' Crew!

ذكر
عدد الرسائل : 1077
العمر : 35
Location : Cyber The Cafe
Employment : Penjaga Encik KAPO®
Hobbies : Money talks~
تاريخ التسجيل : 24/09/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Unknown Gender

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/yosheen

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف JoeJambul في الإثنين 14 يوليو 2008, 4:23 pm

~ dier menjelma lagi...adeehhh pening paler otak!

~ lagu tu....vc tu....isk!

~ hanya kamu yg ada di hati ini...hanyalah kamu! yahoo joget
JoeJambul
JoeJambul
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1197
العمر : 32
Location : Singapore
تاريخ التسجيل : 08/01/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaYaMaRcIa في الإثنين 14 يوليو 2008, 5:22 pm

--> adei ... nak belikan dia "helmet" ke "cincin" ni ..
--> fening2 ...
--> miss SOFAZ(R) la ...

_________________
"Live every day as if it were your last, because one of these days, it will be."
NaYaMaRcIa
NaYaMaRcIa
Admin
Admin

عدد الرسائل : 6592
العمر : 37
Location : SiNgApOrE
Hobbies : i dont know .....
تاريخ التسجيل : 30/12/2006

Character sheet
Information:
Exp:
10/10  (10/10)
Gender: Female

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myspace.com/nayamarcia

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: Taipkan ape yg terlintas di hati dan fikiran korang skrg...

مُساهمة من طرف NaNie KeChiQueZ في الإثنين 14 يوليو 2008, 8:20 pm

- Wahh Ayeen... u sing a song for me??? soooo sweet.... hahahakz..jiwa ko terganggu eh??? tetiba nyanyi untuk aku..
- AARRR!!! penat!!!!!!!
NaNie KeChiQueZ
NaNie KeChiQueZ
Gold Finger Poster
Gold Finger Poster

انثى
عدد الرسائل : 1108
العمر : 29
Location : Singapore
Hobbies : Singing, bace Majalah & Novel Melayu
تاريخ التسجيل : 13/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://video.google.com/videoplay?docid=8412755439985386348&q=So

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 13 من اصل 16 الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  الصفحة التالية

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى